Στην επόμενη γενιά η μάχη προμηνύεται πιο αδυσώπητη από ποτέ, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία το νέο Xbox και το νέο PlayStation λανσάρονται την ίδια περίοδο
Όπως αντιλαμβάνεστε, το χρήμα και το marketing θα παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο, με την Microsoft να έχει το πάνω χέρι σε αυτό τον τομέα, θεωρητικά τουλάχιστον.
Σύμφωνα με πηγή του Marcus Beer, ο οποίος κάνει την εκπομπή Annoyed Gamer στο Gametrailers, ο διαφημιστικός προϋπολογισμός της Microsoft για το Xbox One είναι διπλάσιος από της Sony. Λογικό (αν ισχύει), καθώς ως γνωστόν το πορτοφόλι της Microsoft είναι... απύθμενο. Η μάχη όμως δεν θα κριθεί στο marketing, αλλά στα παιχνίδια, από τα οποία θα πάρουμε μια γεύση σε λίγες μέρες στην E3. Εσείς τί λέτε;
game20
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)