Battlefield 4 Review

05 Νοεμβρίου 2013

Τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός ότι στον χώρο των FPS δύο σειρές έχουν καταφέρει να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον των απανταχού gamers, το Battlefield της Electronic Arts και το Call of Duty της Activision. Βέβαια οι δύο εταιρείες ακολουθούν μια διαφορετική στρατηγική στην προώθηση των προϊόντων τους, καθώς

η Activision μας προσφέρει σε ετήσια βάση ένα νέο Call of Duty (είτε από την Infinity Ward, είτε από την Treyarch), ενώ η Electronic Arts επιλέγει να κυκλοφορήσει διάφορα expansions για τον βασικό τίτλο της.

Δύο χρόνια λοιπόν μετά το Battlefield 3 και ενώ στο ενδιάμεσο είδαμε πέντε expansions του, η αμερικανική εταιρεία μας παρουσιάζει τον διάδοχό του. Το Battlefield 4 κυκλοφορεί εδώ και μερικές μέρες στα καταστήματα και αν μη τι άλλο έχει ένα δύσκολο έργο, αφού καλείται να επαναλάβει την σημαντική εμπορική επιτυχία του προκατόχου του. Βέβαια το νέο κεφάλαιο της σειράς έχει ορισμένες σημαντικές ιδιαιτερότητες, καθώς αφενός χρησιμοποιεί την Frostbite 3 engine της DICE και αφετέρου κυκλοφορεί και στις next gen κονσόλες.

Τους τελευταίους μήνες η Electronic Arts φρόντισε να μας δώσει μια ιδέα σχετικά με τι θα πρέπει να περιμένουμε από το Battlefield 4 μέσω διαφόρων παρουσιάσεων στις E3 και Gamescom. Επιπλέον, τον Οκτώβριο είχαμε την τύχη να δοκιμάσουμε την beta έκδοση του, η οποία μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Η αλήθεια είναι πως με βάση τα όσα είχαμε δει ως τώρα περιμέναμε το Battlefield 4 με μεγάλη ανυπομονησία, χωρίς να μακρηγορούμε λοιπόν περαιτέρω πάμε να δούμε κατά πόσο άξιζε αυτή η αναμονή.

Η άνοδος μιας νέας υπερδύναμης

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιες θα ήταν οι μεγαλύτερες δυνάμεις στον κόσμο στην περίπτωση που διεξάγονταν ένας Τρίτος Παγκόσμιος πόλεμος; Το μυαλό των περισσοτέρων από εσάς αναμφίβολα θα πήγαινε στις παραδοσιακές υπερδυνάμεις όπως τις Η.Π.Α και την Ρωσία. Μήπως ξεχάσαμε κάποια όμως; H απάντηση είναι σίγουρα καταφατική, καθώς με τα έως τώρα δεδομένα η Κίνα έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει και σε στρατιωτικό επίπεδο.

Στο Battlefield 4 λοιπόν η DICE μας τοποθετεί χρονολογικά στο 2020, όπου η Κίνα υπό τις οδηγίες του Ναυάρχου Chang κηρύττει τον πόλεμο στην Αμερική. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περισσότερα σχετικά με την αφορμή του πολέμου χωρίς να δώσουμε spoilers, οπότε θα πρέπει να παίξετε το παιχνίδι για να ανακαλύψετε τα αίτια που οδήγησαν στην πολεμική κρίση μεταξύ των δύο χωρών.

Εσείς καλείστε να αναλάβετε τον έλεγχο του Λοχία Daniel Recker, ο οποίος ανήκει σε μια επίλεκτη ομάδας Αμερικανών πεζοναυτών που ονομάζεται Tombstone και να διεξάγετε διάφορες πολεμικές επιχειρήσεις ανά την υφήλιο. H τελευταία αποτελείται επίσης από τους Dunn, Irish και Pac. Να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα σύγχρονα FPS, καθ' όλη την διάρκεια του campaign ελέγχετε μόνο έναν χαρακτήρα, στην προκειμένη περίπτωση τον Recker.
Η δουλειά των σεναριογράφων της DICE κρίνεται ικανοποιητική, καθώς το σενάριο θα σας καθηλώσει και παράλληλα η πλοκή του εξελίσσεται αρκετά ομαλά, χωρίς "τρύπες" στην αφήγηση. Συν τις άλλοις, υπάρχουν αρκετές ανατροπές που υπόσχονται να κρατήσουν το ενδιαφέρον σας αμείωτο. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως τα όποια κλισέ έχουμε συνηθίσει σε ανάλογα FPS παύουν να υπάρχουν, όπως οι larger than life ερμηνείες των μελών της Tombstone (κυρίως του Irish) και οι λοιπές "αμερικανιές". Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ξεχωρίσαμε μια ατάκα του Pac, η οποία έχει ως εξής: "They got me fucked, then i got unfucked".

Πολεμικές επιχειρήσεις στο Αζερμπαϊτζάν

Ο πρόλογος του campaign λαμβάνει χώρα στο Baku, την πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν. Η ομάδα Tombstone έχει σταλεί στο Baku υπό τις οδηγίες του Πλοιάρχου Garrison με στόχο να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με το ενδεχόμενο πραξικόπημα που ετοιμάζει ο Ναύαρχος Chang και την πιθανή συμμετοχή της Ρωσίας σε αυτό.

Εδώ θα έχετε την ευκαιρία να εξοικειωθείτε με το μοντέλο χειρισμού, παρακολουθώντας διάφορα σύντομα tutorials. To τελευταίο δεν διαφέρει σημαντικά σε σχέση με αυτό του Battlefield 3, οπότε οι βετεράνοι της σειράς αμέσως θα νιώσουν σε οικείο περιβάλλον. Η εναλλαγή μεταξύ των δύο όπλων σας (primary και secondary) και των gadgets σας (νάρκες, πύραυλοι stinger, RPGs και εκτοξευτές χειροβομβίδων) γίνεται άμεσα με το κουμπί Δ και με το d-pad αντίστοιχα.
Σύντομα πάντως θα ανακαλύψετε ορισμένες σημαντικές διαφορές που έχει το Battlefield 4 σε σχέση με τον προκάτοχό του, όπως την εντολή Engage και τον μηχανισμό Recon. Με τον τελευταίο χρησιμοποιείτε ένα ειδικό ζευγάρι από κιάλια και μπορείτε να "scanάρετε" μια περιοχή, μαρκάροντας παράλληλα τις θέσεις των αντιπάλων στρατιωτών. Στην πορεία πατώντας το R2 δίνετε την εντολή Engage στα υπόλοιπα μέλη της Tombstone να επιτεθούν στους στρατιώτες που έχετε "μαρκάρει" μέσω του Recon.

Μία άλλη διαφορά σε σχέση με το Battlefield 3 είναι ότι σε κάθε level θα πρέπει να εξοντώσετε έναν συγκεκριμένο αριθμό στρατιωτών και ενίοτε οχημάτων, πριν προχωρήσετε στο επόμενο checkpoint. Κοινώς το ενοχλητικό φαινόμενο, κατά το οποίο η engine γεννούσε σαν...κουνέλα στρατιώτες παύει να υφίστανται.


Scripted μεν, μικρή ελευθερία κινήσεων δε

To campaign χωρίζεται σε επτά κεφάλαια και θα χρειαστείτε περίπου έξι ώρες για να δείτε τα credits στο μεσαίο εκ των τριών επιπέδων δυσκολίας (Easy, Normal, Hard). Οι μάχες εκτυλίσσονται σε μία πληθώρα τοποθεσιών, οι οποίες είναι επιμελώς σχεδιασμένες. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι θα μονομαχήσετε πάνω σ' ένα αμερικανικό αντιτορπιλικό, σε στρατιωτικές φύλακες, στους ουρανοξύστες της Σαγκάης κ.ο.κ. Ενίοτε μάλιστα θα χρειαστεί να πιλοτάρετε και διάφορα οχήματα όπως tanks, αμάξια και πολεμικές λέμβους.
Η δομή του campaign είναι γραμμική, παρόλα αυτά τα levels είναι αρκετά μεγάλα σε έκταση και υπάρχουν αρκετοί τρόποι για το πως θα προσεγγίσετε τις μάχες. Αυτή η μικρή ελευθερία κινήσεων που σας παρέχεται δρα ευεργετικά στην single-player εμπειρία, καθώς πλέον έχετε περισσότερες επιλογές στην διάθεσή σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ακροβολιστείτε σε έναν πύργο και να εξολοθρεύσετε τους εχθρούς σας με sniper όπλα, να τοποθετήσετε εκρηκτικά για να ανοίξετε διόδους στην βάση των εχθρών ή ακόμη και να επιχειρήσετε μια stealth προσέγγιση κόβοντας τον λαιμό των αντιπάλων σας με το μαχαίρι σας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο campaign έχει εισαχθεί ένα σύστημα αξιολόγησης, παρόμοιο με αυτό του multiplayer. Κατ' επέκταση κάθε φορά που επιτυγχάνετε ένα headshot ή ένα kill streak το σκορ σας αυξάνεται σημαντικά. Σε κάθε level υπάρχουν τρία "μετάλλια" για να κατακτήσετε και για να επιτύχετε τον σκοπό σας θα πρέπει να πετύχετε όσο το δυνατόν καλύτερο σκορ. Μάλιστα ανάλογα με το σκορ σας ξεκλειδώνετε και νέα όπλα για τον στρατιώτη σας. Με λίγα λόγια λοιπόν το σύστημα αξιολόγησης όχι μόνο σας ανταμείβει με νέο οπλισμό ανάλογα με τις επιδόσεις σας, αλλά παράλληλα συμβάλλει σημαντικά στο κομμάτι του replayability, καθώς πλέον υπάρχουν αρκετά κίνητρα για να επιχειρήσετε ένα δεύτερο single-player playthrough.


Εξοπλισμός και A.I.

Η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων σας δυστυχώς κινείται σε μέτρια επίπεδα και κατ' επέκταση θα έχετε εύκολο έργο στο campaign. Μάλιστα σε κάποια σημεία που επιβάλλετε η stealth προσέγγιση οι εχθροί σας αδυνατούν να σας αντιληφθούν ακόμη και να βρίσκεστε κάτω από την...μύτη τους. Σε ανάλογα πλαίσια κινείται και η συμμαχική Α.Ι., καθώς τα υπόλοιπα μέλη της Tombstone στέκονται μονίμως στην πίσω γραμμή της μάχης, χωρίς καν να σας προσφέρουν πυρά κάλυψης. Εκτός φυσικά και αν τους το ζητήσετε εσείς μέσω της εντολή Engage.
Στο Battlefield 4 έχετε στην διάθεση σας γύρω στα 70-80 διαφορετικά όπλα τα οποία είναι αντίγραφα πραγματικών όπλων. Ο οπλισμός χωρίζεται σε διάφορες κατηγορίες όπως assault και sniper rifles, shotguns, handguns, carbines, ενώ υπάρχουν και αρκετά gadgets όπως νάρκες, εκρηκτικά C4 και πύραυλοι Stinger. Για να ξεκλειδώσετε νέα όπλα στο campaign θα πρέπει να πετύχετε συγκεκριμένο σκορ σε διάφορες αποστολές, ενώ στο multiplayer τα αποκτάτε σταδιακά καθώς ανεβαίνετε level.

Η μάχη για την παγκόσμια κυριαρχία

Στο online κομμάτι το Battlefield 4 προσφέρει συναρπαστικές μονομαχίες για 2-24 παίχτες στις κονσόλες και για 2-64 παίχτες στα PC αντίστοιχα. Συνολικά συναντάμε επτά multiplayer modes, τα οποία είναι τα εξής: Conquest, Domination, Obliteration, Rush, Defuse, Team Deathmatch και Squad Deathmatch. Τα παραπάνω modes λαμβάνουν χώρα σε 10 ξεχωριστά maps. Ας δούμε όμως εν συντομία τι ακριβώς προσφέρει το εκάστοτε mode.

Το Battlefield 4 έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην αγορά των First-Person Shooters ως ο πλέον πληρέστερος τίτλος στο είδος του.

Στα Team Deathmatch και Squad Deathmatch συναντάμε μάχες μικρής έκτασης, καθώς δεν συμμετέχουν οχήματα και στο τέλος κάθε γύρου νικήτρια ανακηρύσσεται η ομάδα που θα πετύχει πρώτη 50 kills. H μόνη διαφορά στο Squad Deathmatch είναι ότι στον χάρτη μονομαχούν τέσσερις και όχι δύο ομάδες.
Το Conquest mode, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα της modes της σειράς δηλώνει δυναμικό παρόν και στο Battlefield 4. Στο τελευταίο θα πρέπει μαζί με την ομάδα σας να καταλάβετε στρατηγικά σημεία στο χάρτη, τα οποία φέρουν σημαία στο κέντρο τους. Στόχος σας είναι να κρατήσετε τα σημεία αυτά στην κατοχή σας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να "αδειάσετε" τα tickets της αντίπαλης ομάδας. Εδώ να σημειωθεί ότι στο εν λόγω mode υπάρχουν διάφορα οχήματα για να πιλοτάρετε όπως tanks και ελικόπτερα. Το Domination είναι μία παραλλαγή του Conquest και η μόνη διαφορά είναι ότι στις μάχες δεν συμμετέχουν οχήματα.

Το Obliteration mode αποτελεί μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στα multiplayer modes της σειράς Battlefield, καθώς καλείστε να ανατινάξετε συγκεκριμένα στρατηγικά σημεία στον χάρτη. Για να επιτύχετε τον στόχο σας θα πρέπει να μεταφέρετε μια βόμβα στα σημεία αυτά. Στην περίπτωση που πεθάνετε η βόμβα παραμένει στον χάρτη μέχρι να την μαζέψει κάποιος συμπαίκτης ή αντίπαλός σας. Οι αναμετρήσεις στο Obliteration είναι απίστευτα συναρπαστικές, καθώς θα πρέπει πολλές φορές να κάνετε respawn κοντά στην βόμβα και δίπλα στις εχθρικές γραμμές. Βέβαια το ίδιο συμβαίνει και με τους αντιπάλους σας.

Στο Rush κάθε ομάδα έχει από δύο βάσεις και καλείται να υπερασπιστεί τις βάσεις της από τον αντίπαλο και το αντίστροφο. Μία παραλλαγή του είναι και το Defuse του με την διαφορά ότι δεν υπάρχει respawn για τον στρατιώτη σας.
H online εμπειρία είναι θετική από όλες τις απόψεις χωρίς ενοχλητικά lags ή disconnections. Το matchmaking διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα μόνο, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η DICE έχει αρκετούς dedicated servers γα όλα τα multiplayer modes. Κατόπιν αυτού έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τον server που επιθυμείτε μέσα από την υπάρχουσα λίστα ή να μπείτε σε έναν τυχαίο μέσω της επιλογής Quick match. Φυσικά ο ανταγωνισμός στo online περιβάλλον είναι τεράστιος κι αν είστε αρχάριος στην σειρά θα χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο μέχρι να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας.

Τα 10 διαθέσιμα maps προσφέρουν μεγάλη ποικιλία στο online κομμάτι, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο σχεδιασμός τους είναι πραγματικά εξαιρετικός. Η καταστροφή του περιβάλλοντος μάλιστα επηρεάζει με διάφορους τρόπους τις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε χάρτη, όπως για παράδειγμα στο Siege of Shanghai, όπου μπορείτε να κατεδαφίσετε έναν ολόκληρο ουρανοξύστη.


Επέλεξε το κατάλληλο kit

Στο Battlefield 4 υπάρχουν τέσσερα διαθέσιμα kits για τον στρατιώτη σας, τα οποία είναι τα εξής: Assault, Recon, Support και Engineer. Καθένα από αυτά έχει τον δικό του ρόλο στην μάχη και φυσικά τον ανάλογο εξοπλισμό. Για παράδειγμα ο Engineer είναι εφοδιασμένος με ένα RPG που εκτοξεύει πυραύλους Stinger στα εχθρικά εναέρια οχήματα, ενώ έχει την δυνατότητα να επισκευάσει τα οχήματα της ομάδας σας. Από την άλλη πλευρά ο Recon φέρει ένα sniper rifle στον εξοπλισμό τους και παράλληλα εξειδικεύεται στην χρήση εκρηκτικών.
Γενικά όλα τα kits είναι ισορροπημένα και ουσιαστικά θα πρέπει να εξασκηθείτε σε όλα και να επιλέγετε το κατάλληλο ανάλογα την περίσταση. Να σημειωθεί εδώ ότι όποτε κάνετε respawn έχετε την δυνατότητα να αλλάξετε kit. Στο τέλος της μάχης ανάλογα με τις επιδόσεις κερδίζετε experience points (κατανέμονται ξεχωριστά για το κάθε kit που χρησιμοποιήσατε) και ενίοτε ribbons ή medals. Τα τελευταία βέβαια έχουν καθαρά διακοσμητικό χαρακτήρα. Φυσικά όπως έχουμε συνηθίσει στα προηγούμενα Battlefield έτσι και εδώ ανάλογα με τα exp σας αποκτάτε πρόσβαση σε νέα όπλα ή perks για τον στρατιώτη σας.

"Κρυοπάγημα" version 3

To Battlefield 4 χρησιμοποιεί την Frostbite 3 engine της DICE, η οποία ουσιαστικά εδώ κάνει το ντεμπούτο της. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη engine θα χρησιμοποιηθεί επίσης στα επερχόμενα Need for Speed: Rival, Star Wars: Battlefront και Dragon Age: Inquisition. Όπως είναι αναμενόμενο το καίριο ερώτημα είναι κατά πόσο οι κονσόλες της τωρινής γενιάς μπορούν να υποστηρίξουν και να εκμεταλλευτούν παράλληλα τις δυνατότητες της.

Οι console εκδόσεις τρέχουν στα 30fps, σε αντίθεση με την PC έκδοση η οποία πιάνει το επιθυμητό όριο των 60fps. Παρόλα αυτά τόσο στο PS3, όσο και στο Xbox 360 παρατηρούνται μικρές πτώσεις του frame rate της τάξεως των 2-5 fps, οι οποίες ναι μεν είναι μικρές, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις επηρεάζουν την απόκριση του χειρισμού (input lag).
H engine πάντως ανταποκρίνεται με διαφορετικό τρόπο στις δύο κονσόλες όταν το Battlefield 4 δεν μπορεί να "τρέξει" στα 30fps. Στο Xbox 360 απενεργοποιείται το vertical sync, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να παρατηρούνται πολύ μικρές πτώσεις του frame rate, αλλά ταυτόχρονα προκαλείται έντονο screen tearing, όπως είχαμε δει και στο Battlefield 3. Αντίθετα στο PS3 η DICE χρησιμοποιεί triple-buffering και κατ' επέκταση οι πτώσεις του frame rate είναι ομαλότερες (αν και μεγαλύτερες), χωρίς να παρατηρείται screen tearing.

To μεγάλο πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι το Battlefield 4 τρέχει σε native HD ανάλυση (1080p), αλλά στις console εκδόσεις γίνεται downscale στα 720p. Δυστυχώς, το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτω του μετρίου, καθώς οι anti-aliasing τεχνικές που χρησιμοποίησαν οι developers δεν ανταποκρίνονται στις περιστάσεις. Στο PS3 χρησιμοποιείται η MLAA (morphological anti-aliasing) τεχνική, ενώ στο Xbox 360 η FXAA (fast approximate anti-aliasing), εντούτοις καμία εκ των δύο δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στην κονσόλα της Sony πάντως επιτυγχάνεται λιγότερο "θόλωμα" στα textures (texture blur).

Βέβαια υπάρχουν στιγμές που η engine δείχνει πραγματικά τα...δόντια της, όπως στις καταστροφές του περιβάλλοντος. Το τελευταίο τόσο στο campaign, όσο και στο multiplayer δύναται να καταστραφεί σχεδόν ολοκληρωτικά. Ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος και των στρατιωτών είναι άκρως λεπτομερής, ενώ τα cutscenes κινούνται σε κορυφαία επίπεδα ποιότητας. Παρόλα αυτά, ορισμένες φορές συναντήσαμε αρκετά glitches στον τομέα των lighting effects, καθώς και texture popping.

Οι σάλπιγγες του πολέμου

Στο ηχητικό κομμάτι το Battlefield 4 τα καταφέρνει περίφημα σε όλους τους τομείς. Το voice acting είναι αξιοπρεπέστατο και παράλληλα το lip sync είναι πολύ σωστά συγχρονισμένο. Τα μουσικά θέματα διακρίνονται για το έντονο industrial ύφος τους και κατ' επέκταση ταιριάζουν απόλυτα με το όλο κλίμα.

Συν τοις άλλοις, πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στο κομμάτι των ηχητικών εφέ, καθώς κάθε όπλο και όχημα έχει ξεχωριστή ακουστική. Οι εκκωφαντικοί θόρυβοι που συνοδεύουν τις διάφορες εκρήξεις ή την καταστροφή του περιβάλλοντος είναι άκρως ρεαλιστικοί και συμβάλλουν τα μέγιστα στο συνολικό θετικό αποτέλεσμα.

Συμπεράσματα

Η DICE είναι γεγονός ότι αυτή την φορά έδωσε μεγαλύτερη προσοχή στο campaign, αλλά παρόλα αυτά το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται για μία ακόμη φορά ανεπαρκές. Κοινώς οι όποιες προσδοκίες υπήρχαν για την εύρεση της χρυσής τομής μεταξύ στο campaign και το multiplayer δυστυχώς δεν εκπληρώνονται. Το τελευταίο αποτελεί το μεγάλο ατού αυτής της δημιουργίας, αν και για να το απολαύσετε στο μέγιστο θα πρέπει να προμηθευτείτε την PC έκδοση.

Εν τω μεταξύ, θα λέγαμε ότι το Battlefield 4 "περιορίζεται" στις console εκδόσεις, καθώς πλέον το hardware των PS3 και Xbox 360 δεν επαρκεί για να αποδοθεί σωστά το όραμα των developers. Δίχως αμφιβολία λοιπόν την δεδομένη χρονική στιγμή η απόκτηση της PC έκδοσης αποτελεί μονόδρομο, αν φυσικά κατέχετε ένα αξιοπρεπές PC.

Θετικά:
- Εθιστικό multiplayer
- Μεγάλη ποικιλία όπλων
- Άριστη ηχητική επένδυση
- Ρεαλιστικό μοντέλο καταστροφής περιβάλλοντος
- Κορυφαία γραφικά στα PC
- Λειτουργικό μοντέλο χειρισμού
- Μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στο campaign
- Η engine δεν "γεννά" συνεχώς στρατιώτες

Αρνητικά:
- Μέτρια Α.Ι.
- Χαμηλό frame rate και διάφορα glitches στις κονσόλες
- Το online στις κονσόλες επιτρέπει μέχρι 24 άτομα
- Campaign μικρής διάρκειας

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 9
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.5

Ένα από τα καλύτερα FPS της αγοράς που αποτελεί άξιο συνεχιστή της σειράς Battlefield.


Παντελής Δασκαλέλος
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger