Η εξαγορά της Motorola Mobility και το «πέρασμα» της από τα χέρια της Google σε αυτά της κινεζικής Lenovo, αποτέλεσε σίγουρα μια από τις πιο σημαντικές (και μη αναμενόμενες) ειδήσεις των τελευταίων εβδομάδων. Φυσικά, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας, η
οποία έφτασε το ποσό των 2,91 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στο διαδίκτυο άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους οι σχετικές αναλύσεις και συζητήσεις, γύρω από τους «χαμένους» και τους «κερδισμένους» της υπόθεσης. Τι λέει όμως η ίδια η Lenovo;
Σύμφωνα με συνέντευξη του Yuanqing Yang, CEO της Lenovo, ο οποίος μίλησε στο CNNMoney γύρω από τις εξελίξεις, σκοπός της εταιρείας του, με τη συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση, είναι (και) το να «πιάσει» άλλους κατασκευαστές οι οποίοι κατέχουν τις πρώτες θέσεις στην mobile αγορά. Έτσι, σε ερώτηση του δημοσιογράφου γύρω από το εάν η Lenovo, μετά την εξαγορά της Motorola, θα καταφέρει να ανταγωνιστεί τις Apple και Samsung, εταιρείες που βρίσκονται στην κορυφή του σχετικού πίνακα, ο Yang απάντησε «σίγουρα, με την πάροδο του χρόνου. Ο στόχος μας είναι να τους ξεπεράσουμε».
Έτσι, φαίνεται πως η Lenovo θέτει πολύ ψηλά τον πήχη, βάζοντας στο στόχαστρο τόσο την Apple όσο και τη Samsung. Επιπρόσθετα, ο Yang έκανε γνωστό πως, κατά πάσα πιθανότητα, οι μελλοντικές συσκευές της Lenovo θα κυκλοφορήσουν υπό την επωνυμία της Motorola, κίνηση που είναι σίγουρα ιδιαίτερα έξυπνη, με δεδομένη την αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία του συγκεκριμένου brand σε περιοχές όπως αυτήν των ΗΠΑ, ενώ είναι και ένας από τους παράγοντες που μπορεί να βοηθήσει τη Lenovo προς την επίτευξη των στόχων της (και την κατάκτηση της κορυφής στην οποία στοχεύει). Εντούτοις, ο CEO τόνισε πως υπάρχουν ακόμη πολλά πράγματα που θα πρέπει να αποφασιστούν γύρω από το branding, όπως για παράδειγμα το εάν, τελικά, θα συσχετιστεί η επωνυμία της Motorola με αυτήν της Lenovo.
Φήμες από την Κίνα αναφέρουν πως οι συσκευές που είχε «στα σκαριά» η Motorola θα κυκλοφορήσουν κανονικά, υπό την «καθοδήγηση» της Lenovo, με τις αναφορές να μιλούν για για ένα phablet των 6 ιντσών και για ένα smartwatch. χωρίς να δίνονται περισσότερες πληροφορίες για αυτά. Επιπρόσθετα, οι φήμες θέλουν τη Motorola να διαθέτει και πλάνα για την παρουσίαση μιας δεύτερης γενιάς Moto X, με τη Lenovo να υιοθετεί και τα συγκεκριμένα σχέδια. Αναφέρεται πως η Lenovo θα προχωρήσει πρώτα στην κυκλοφορία των προϊόντων της Motorola (χωρίς να καταργεί και τον Moto Maker), κάτι που θα γίνει μέσα στον επόμενο χρόνο, προτού προχωρήσει στην παρουσίαση νέων συσκευών οι οποίες θα διατεθούν υπό το brandname «Motorola».
Η γνώμη σας; Πιστεύετε πως ο «συνασπισμός» Motorola και Lenovo μπορεί να «χτυπήσει» εταιρείες όπως τη Samsung και την Apple;
[via] - [via] [via]
οποία έφτασε το ποσό των 2,91 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στο διαδίκτυο άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους οι σχετικές αναλύσεις και συζητήσεις, γύρω από τους «χαμένους» και τους «κερδισμένους» της υπόθεσης. Τι λέει όμως η ίδια η Lenovo;
Σύμφωνα με συνέντευξη του Yuanqing Yang, CEO της Lenovo, ο οποίος μίλησε στο CNNMoney γύρω από τις εξελίξεις, σκοπός της εταιρείας του, με τη συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση, είναι (και) το να «πιάσει» άλλους κατασκευαστές οι οποίοι κατέχουν τις πρώτες θέσεις στην mobile αγορά. Έτσι, σε ερώτηση του δημοσιογράφου γύρω από το εάν η Lenovo, μετά την εξαγορά της Motorola, θα καταφέρει να ανταγωνιστεί τις Apple και Samsung, εταιρείες που βρίσκονται στην κορυφή του σχετικού πίνακα, ο Yang απάντησε «σίγουρα, με την πάροδο του χρόνου. Ο στόχος μας είναι να τους ξεπεράσουμε».
Έτσι, φαίνεται πως η Lenovo θέτει πολύ ψηλά τον πήχη, βάζοντας στο στόχαστρο τόσο την Apple όσο και τη Samsung. Επιπρόσθετα, ο Yang έκανε γνωστό πως, κατά πάσα πιθανότητα, οι μελλοντικές συσκευές της Lenovo θα κυκλοφορήσουν υπό την επωνυμία της Motorola, κίνηση που είναι σίγουρα ιδιαίτερα έξυπνη, με δεδομένη την αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία του συγκεκριμένου brand σε περιοχές όπως αυτήν των ΗΠΑ, ενώ είναι και ένας από τους παράγοντες που μπορεί να βοηθήσει τη Lenovo προς την επίτευξη των στόχων της (και την κατάκτηση της κορυφής στην οποία στοχεύει). Εντούτοις, ο CEO τόνισε πως υπάρχουν ακόμη πολλά πράγματα που θα πρέπει να αποφασιστούν γύρω από το branding, όπως για παράδειγμα το εάν, τελικά, θα συσχετιστεί η επωνυμία της Motorola με αυτήν της Lenovo.
Φήμες από την Κίνα αναφέρουν πως οι συσκευές που είχε «στα σκαριά» η Motorola θα κυκλοφορήσουν κανονικά, υπό την «καθοδήγηση» της Lenovo, με τις αναφορές να μιλούν για για ένα phablet των 6 ιντσών και για ένα smartwatch. χωρίς να δίνονται περισσότερες πληροφορίες για αυτά. Επιπρόσθετα, οι φήμες θέλουν τη Motorola να διαθέτει και πλάνα για την παρουσίαση μιας δεύτερης γενιάς Moto X, με τη Lenovo να υιοθετεί και τα συγκεκριμένα σχέδια. Αναφέρεται πως η Lenovo θα προχωρήσει πρώτα στην κυκλοφορία των προϊόντων της Motorola (χωρίς να καταργεί και τον Moto Maker), κάτι που θα γίνει μέσα στον επόμενο χρόνο, προτού προχωρήσει στην παρουσίαση νέων συσκευών οι οποίες θα διατεθούν υπό το brandname «Motorola».
Η γνώμη σας; Πιστεύετε πως ο «συνασπισμός» Motorola και Lenovo μπορεί να «χτυπήσει» εταιρείες όπως τη Samsung και την Apple;
[via] - [via] [via]
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)