Η Social Media μάχη των υποψήφιων δημάρχων του δήμου Θεσσαλονίκης

08 Μαΐου 2014

Η εταιρία Sidebar συνεχίζει την ενημέρωση την οποία έχει ξεκινήσει ενόψει των Δημοτικών Εκλογών 2014, καταγράφοντας τις Social Media απόψεις σχετικά με τους υποψήφιους δημάρχους. Μετά τα αποτελέσματα για το δήμο Αθηναίων και το δήμο Πειραιά, σειρά
παίρνει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Η ελευθερία λόγου στα Social Media επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν οποιαδήποτε γνώμη έχουν για τους Μπουτάρη, Καλαφάτη, Μηταφίδη, Δελλή, Ματθαιόπουλο και Παπαγεωργίου. Ας δούμε αναλυτικότερα τα αποτελέσματα της Sidebar τα οποία προήλθαν με χρήση του εργαλείου Monitor και αφορούν την περίοδο 04/04 έως 04/05.

Ξεκινώντας με το σύνολο των αναφορών για κάθε υποψήφιο δήμαρχο, πρώτος με μεγάλη διαφορά είναι ο Μπουτάρης με 10.978 αναφορές, ενώ δεύτερος έρχεται ο Καλαφάτης με3.197 αναφορές και τρίτος ο Ματθαιόπουλος με 2.495 αναφορές.
ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis
Συνεχίζοντας, βλέπουμε πως σχεδόν το 90% των προηγούμενων αναφορών προέρχονται από ηλικίες 21 έως 50 ετών, ενώ στην κατανομή ηλικιών υπάρχει σαφής πρωτιά για τον Δελλή στις ηλικίες 36 έως 50 ετών.
ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis
ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis
Στα δύο επόμενα γραφήματα βλέπουμε στο πρώτο τις αναφορές όλων των υποψήφιων δημάρχων ανά ημέρα και στο δεύτερο μονάχα τις αναφορές του Ματθαιόπουλου, για να φανούν οι αναφορές σχετικά με την άρση ασυλίας του από την Βουλή.
ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis
Κάτι το οποίο εντοπίσαμε και στο δήμο Αθηναίων, όχι όμως και στο δήμο Πειραιά, είναι τοέντονο αρνητικό αίσθημα των αναφορών και για τους υποψήφιους δημάρχους του δήμου Θεσσαλονίκης. Σχεδόν 8 στις 10 αναφορές ήταν αρνητικού χαρακτήρα. Επίσης, αν δούμε τις αναφορές ανά υποψήφιο, πρώτος στις αρνητικές τερματίζει ο Ματθαιόπουλος και πρώτος στις θετικές ο Καλαφάτης.
ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis
Είδαμε στην αρχή το γράφημα σχετικά με το σύνολο των αναφορών ανά υποψήφιο δήμαρχο και η παραπάνω πίτα μεταφράζει το σύνολο σε ποσοστά, δείχνοντας την πρωτιά του Μπουτάρη στις αναφορές χρηστών με 56%.
ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis
Τέλος, πάμε να δούμε από πού προήλθαν οι προηγούμενες αναφορές. Το 39% προήλθε απόblogs, το 35% μέσω Twitter, το 11% μέσω Facebook και το 15% από ειδησεογραφικά sites. Επίσης, το δεξί γράφημα αναφέρει αναλυτικά τα Social Media από τα οποία προήλθαν οι αναφορές για κάθε υποψήφιο δήμαρχο.
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger