Τα πράγματα εκεί στο εξωτερικό παρά έχουν γίνει μοντέρνα νομίζω. Εδώ στην Ελλάδα οι διάφορες εισπρακτικές εταιρείες επιμένουν στο να τηλεφωνούν καθημερινά σε όσους χρωστούν χρήματα στις τράπεζες. Στο εξωτερικό όμως, έχουν εντοπιστεί πιο μοντέρνοι τρόποι επικοινωνίας.
Πιο συγκεκριμένα, διάφοροι εργαζόμενοι εισπρακτικών εταιρειών συνηθίζουν να φτιάχνουν λογαριασμούς σε Facebook, Twitter κλπ και να έρχονται σε επαφή με τον οφειλέτη μέσω των Κοινωνικών Δικτύων. Μάλιστα, αρκετοί σχεδιάζουν ψεύτικα προφίλ με ημίγυμνες φωτογραφίες γυναικών, έτσι ώστε το δόλωμα να «τσιμπήσει» και να αποδεχτεί το αίτημα φιλίας από κάποιο χρήστη τον οποίο δε γνωρίζει. Άλλοι βέβαια δημιουργούν ψεύτικα προφίλ ανθρώπων, τους οποίους οι οφειλέτες γνωρίζουν στην πραγματική ζωή.
Οι περισσότερες εισπρακτικές εταιρείες απαγορεύουν τέτοιου είδους επικοινωνία στους εργαζομένους τους, όμως υπάρχουν και κάποιες οι οποίες δεν αναφέρουν τίποτα για το θέμα, δίνοντας έτσι το ελεύθερο. Το Ομοσπονδιακό Οικονομικό Συμβούλιο Εξέτασης Ιδρυμάτων εξετάζει το συγκεκριμένο θέμα και σύντομα αναμένονται αποφάσεις γύρω από αυτό.
Λέτε να πάρουν ιδέες οι ελληνικές εισπρακτικές εταιρείες και να εφαρμόσουν αντίστοιχες στρατηγικές;
Πηγή: AllFacebook, Digitallife.gr
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)