Η Google χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες και τις προτιμήσεις των χρηστών στις διαφημίσεις

12 Οκτωβρίου 2013

Ακολουθώντας τα χνάρια του Facebook, η Google πρόκειται να ξεκινήσει τη χρήση φωτογραφιών και αξιολογήσεων των χρηστών της σε διαφημίσεις, αρχής γενομένης από τις 11 Νοεμβρίου.
Από σήμερα η εταιρεία ανακοίνωσε τις τροποποιήσεις στου Όρους Χρήσης της, ενώ όπως
εξηγεί αντίστοιχο άρθρο στους New York Times η εταιρεία θα μπορεί πλέον να δημοσιοποιεί για παράδειγμα φωτογραφίες και αξιολογήσεις χρηστών σε εστιατόρια ή ακόμη και τις πληροφορίες για τις σελίδες που ακολουθεί ο χρήστης στο κοινωνικό της δίκτυο Google+. Υπολογίζεται μάλιστα ότι οι αλλαγές αυτές πρόκειται να επηρεάσουν περίπου 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Η Google θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να μη χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες του μέσα από τις ρυθμίσεις του Google+, ενώ εξαιρούνται από την κίνηση οι ανήλικοι χρήστες. Σε αντίθεση με το Facebook η Google δίνει αυτή τη δυνατότητα στο χρήστη τροποποιώντας πρόσφατα την πολιτική απορρήτου της έτσι ώστε οι χρήστες να μη μπορούν να εξαιρεθούν από τα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση το όνομα.


Δημοσιευμένη Εικόνα

Βέβαια η Google προσπαθεί έτσι ώστε οι χρήστες της να μην επιλέξουν να εξαιρεθούν από τις νέες αλλαγές, εμφανίζοντας ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει ότι "οι φίλοι σας δε θα επωφελούνται από τις δικές σας προτάσεις".

 Site: TechCrunch
 Site: Google Shared Endorsements via insomnia
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger