LG εναντίον όλων για την προώθηση του G2

17 Οκτωβρίου 2013

Οι επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες δεν είναι κάτι καινούργιο στον κόσμο της κινητής τηλεφωνίας. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι διάφοροι κατασκευαστές, στην προσπάθεια τους να αναδείξουν τα προτερήματα των προϊόντων τους, προχωρούν σε αρνητικό σχολιασμό αυτού
που έχει να προσφέρει ο ανταγωνισμός, σε σύγκριση πάντα με τη δική τους πρόταση (καλύτερο αναδεικνύεται πάντα, όπως είναι φυσικό, εκείνο που προβάλει η διαφήμιση).

Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί η LG, η οποία δεν είναι «καινούργια» στη συγκεκριμένη τακτική, μιας και πριν την επίσημη παρουσίαση του Galaxy S4 της Samsung, λίγους μήνες πριν, είχε τοποθετήσει διαφήμιση στη Times Square της Νέας Υόρκης «πειράζοντας» την αντίπαλο και το νέο της - τότε - προϊόν. Αυτήν την φορά όμως, στο στόχαστρο της μπαίνει μια σειρά συσκευών και εταιρειών, με αφορμή την παρουσίαση του G2.

Έτσι, η κατασκευάστρια ξεκίνησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια, με διαφημίσεις που προβάλλονται σε συγκεκριμένες συσκευές και που σκοπό έχουν να δείξουν τα αρνητικά του προϊόντος στο οποίο κάνουν την εμφάνιση τους. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι κάτοχοι Samsung Galaxy βλέπουν την LG να τους μιλάει για τις χαμηλές επιδόσεις της συσκευής τους και να τους προτείνει να πάρουν το G2 «με 20% ταχύτερο επεξεργαστή», τη στιγμή που η ερώτηση προς τους χρήστες iPhone (την οποία βλέπουμε στη φωτογραφία που υπάρχει στην αρχή του κειμένου) είναι γύρω από το εάν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την πληκτρολόγηση στην οθόνη αυτού, λόγω του μεγέθους της.


Φυσικά, οι κάτοχοι HTC One δεν θα μπορούσαν να μείνουν έξω από τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της LG, της οποίας τις διαφημίσεις έχει δημιουργήσει η εταιρεία M&C Saatchi από τη Στοκχόλμη. Έτσι, η διαφήμιση που προβάλλεται στους χρήστες του One, αναφέρει πως δεν θα χρειάζεται να φορτίζουν το smartphone τους τόσο συχνά εάν αποκτήσουν ένα G2 της LG.


Την ίδια στιγμή, την εμφάνιση του έκανε post της LG USA στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, μέσω του οποίου ζητούνταν από τους fans το ακόλουθο: «write a eulogy for your BlackBerry on your new LG G2’s beautiful 5.2” full 1080HD display» (με αφορμή, λογικά, τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η γνωστή κατασκευάστρια από τον Καναδά). Η αναφορά αυτή έλαβε πλήθος αρνητικών σχολίων από θαυμαστές της τελευταίας. 


Το εάν οι διαφημίσεις αυτές επιτυγχάνουν τον στόχο τους, είναι ένα θέμα που μένει να φανεί. Εσείς τι πιστεύετε; Τα καταφέρνουν;

[via] - [via] [via]
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger