Coca-Cola: “Πολεμήστε” τον εθισμό των social media

26 Φεβρουαρίου 2014

“Πόλεμο” κύρηξε η Coca-Cola σε όσους είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή.

Πιο συγκεκριμένα, το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε “Φρουρό των κοινωνικών δικτύων” (social media guard).
Μάλιστα, όταν φοράς τo αντικείμενο αυτό γύρω από το λαιμό σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα.
Ωστόσο, μοιάζει πάρα πολύ με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους.

Τέλος, η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας, ενώ τονίζει πως οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.


[via]
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger