Το νέο DirectX 12 θα προσφέρει τη δυνατότητα στους developers να εργαστούν πιο
«κοντά στο μέταλλο» από ποτέ, για να προσφέρουν τίτλους με λιγότερη επιβάρυνση στην CPU, πιο πλούσια σε λεπτομέρεια γραφικά και που παράλληλα θα τρέχουν με υψηλή απόδοση.
Η νέα έκδοση του DirectX API αποτελεί και μία απάντηση στο API της AMD με την ονομασία Mantle. Τώρα, στην ιστοσελίδα που αφορά στη νέα έκδοση του DirectX, η Microsoft πρόσθεσε και το λογότυπο του Xbox One, ενώ μέσω ενός tweet, γνωστοποίησε εν’ ολίγοις ότι το DirectX 12 θα έχει εφαρμογή και στο Xbox One, τη νέας γενιάς κονσόλα της εταιρείας.
«κοντά στο μέταλλο» από ποτέ, για να προσφέρουν τίτλους με λιγότερη επιβάρυνση στην CPU, πιο πλούσια σε λεπτομέρεια γραφικά και που παράλληλα θα τρέχουν με υψηλή απόδοση.
Η νέα έκδοση του DirectX API αποτελεί και μία απάντηση στο API της AMD με την ονομασία Mantle. Τώρα, στην ιστοσελίδα που αφορά στη νέα έκδοση του DirectX, η Microsoft πρόσθεσε και το λογότυπο του Xbox One, ενώ μέσω ενός tweet, γνωστοποίησε εν’ ολίγοις ότι το DirectX 12 θα έχει εφαρμογή και στο Xbox One, τη νέας γενιάς κονσόλα της εταιρείας.
Game on #XboxOne? So do we. Find out more at #GDC. #DirectX12 - http://t.co/cLyhBwnNav
— DirectX 12 (@DirectX12) March 7, 2014
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)