“Οι φήμες για τον αφανισμό μας ήταν ιδιαίτερα υπερβολικές” γράφει στο λογαριασμό της στο Twitter η Microsoft και συμπληρώνει: “Το DirectX 12 έρχεται στο GDC”. Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει λεπτομέρειες που αφορούν στο νέας γενιάς API της εταιρείας στις 20 Μαρτίου, και από ότι φαίνεται θα έχει μαζί της την Intel, την Nvidia, την Qualcomm και τη "μεγάλη της αντίπαλο", λόγω του Mantle API,που ουσιαστικά ήταν και ο λόγος για τις... υπερβολικές φήμες, AMD.
Σύμφωνα με τον Anuj Gosalia, Windows Graphics Developer Manager: “... ζητήσατε να κάνουμε περισσότερα. Ζητήσατε να σας φέρουμε πιο κοντά με το μέταλο και να το κάνουμε έχοντας στο μυαλό μας μία απαράμιλλη ποικιλία hardware. Επίσης ζητήσατε καλύτερα εργαλεία για να μπορέσετε να αποσπάσετε και την τελευταία σταγόνα απόδοσης από το PC σας, το tablet, το τηλέφωνο και κονσόλα”.
Έτσι λοιπόν, η Microsoft ετοιμάζει ένα ανταγωνιστικό προς το Mantle της AMD, Application Programming Interface, που θα δώσει χαμηλότερου επιπέδου πρόσβαση και επομένως περισσότερο έλεγχο στους προγραμματιστές πάνω στο hardware που αφορά στα γραφικά.
Από διαφορετικές πηγές, το ExtremeTech επιβεβαίωσε ψάχνοντας πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το θέμα, ότι το ενδιαφέρον της Microsoft για την ανάπτυξη ενός νέου API είναι πρόσφατο, και το νέο DirectX ουσιαστικά θα προσφέρει τις δυνατότητες του AMD Mantle API στους προγραμματιστές.
Τα δύο APIs παρόλα αυτά δεν θα είναι ίδια, αφού η υλοποίηση της Microsoft θα είναι διαφορετική, αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο για τους καταναλωτές, μικρότερη επιβάρυνση της CPU και καλύτερη κλιμάκωση στους μοντέρνους τίτλους. Επειδή πάντως το DirectX 12 είναι κάτι νέο στο Redmond, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορεί να προσφέρει όσα προσφέρει το Mantle API της AMD μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες.
Site: ExtremeTech
Site: Engadget
Site: SlashGear
Σύμφωνα με τον Anuj Gosalia, Windows Graphics Developer Manager: “... ζητήσατε να κάνουμε περισσότερα. Ζητήσατε να σας φέρουμε πιο κοντά με το μέταλο και να το κάνουμε έχοντας στο μυαλό μας μία απαράμιλλη ποικιλία hardware. Επίσης ζητήσατε καλύτερα εργαλεία για να μπορέσετε να αποσπάσετε και την τελευταία σταγόνα απόδοσης από το PC σας, το tablet, το τηλέφωνο και κονσόλα”.
Έτσι λοιπόν, η Microsoft ετοιμάζει ένα ανταγωνιστικό προς το Mantle της AMD, Application Programming Interface, που θα δώσει χαμηλότερου επιπέδου πρόσβαση και επομένως περισσότερο έλεγχο στους προγραμματιστές πάνω στο hardware που αφορά στα γραφικά.
Από διαφορετικές πηγές, το ExtremeTech επιβεβαίωσε ψάχνοντας πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το θέμα, ότι το ενδιαφέρον της Microsoft για την ανάπτυξη ενός νέου API είναι πρόσφατο, και το νέο DirectX ουσιαστικά θα προσφέρει τις δυνατότητες του AMD Mantle API στους προγραμματιστές.
Τα δύο APIs παρόλα αυτά δεν θα είναι ίδια, αφού η υλοποίηση της Microsoft θα είναι διαφορετική, αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο για τους καταναλωτές, μικρότερη επιβάρυνση της CPU και καλύτερη κλιμάκωση στους μοντέρνους τίτλους. Επειδή πάντως το DirectX 12 είναι κάτι νέο στο Redmond, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορεί να προσφέρει όσα προσφέρει το Mantle API της AMD μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες.
Site: ExtremeTech
Site: Engadget
Site: SlashGear
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)