Η Google θα συλλέγει δεδομένα για τη φυσική κατάσταση και την υγεία σας με το Google Fit

14 Ιουνίου 2014

Στο συνέδριο Google I/O που θα διεξαχθεί μεταξύ 25 και 26 Ιουνίου, η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει μια νέα υπηρεσία με την ονομασία Google Fit, η οποία θα συγκεντρώνει πληροφορίες και δεδομένα από δημοφιλείς fitness trackers, smartwatches και
εφαρμογές που σχετίζονται με την υγεία.
Αυτή η υπηρεσία έρχεται να αντιμετωπίσει το framework (HealthKit) που παρουσιάσε τη περασμένη βδομάδα η Apple και θα ενσωματώνει η νέα πλατφόρμα του iOS από το φθινόπωρο συλλέγοντας δεδομένα από wearables και εφαρμογές. Ενώ τον περασμένο μήνα και η Samsung αποκάλυψε το SAMI, μια βιομετρική πλατφόρμα δεδομένων που συλλέγει πληροφορίες με τον ίδιο τρόπο.

Το Google Fit θα συγκεντρώνει δεδομένα μέσω open APIs, ενώ υπάρχει η πληροφορία πως η εταιρεία θα ανακοινώσει συνεργασίες με άλλες κατασκευάστριες για τη δημιουργία συμβατών wearable devices. Τα wearables θα συλλέγουν δεδομένα όπως ο αριθμός των βημάτων ή ο αριθμός των χτύπων της καρδιάς και θα ενημερώνουν τις cloud υπηρεσίες της Google.

Παρ'όλα αυτά δεν έχει γίνει ξεκάθαρο αν η υπηρεσία θα ενσωματωθεί στην επόμενη έκδοση Android ή θα κυκλοφορήσει σαν εφαρμογή με δυνατότητα download.

Η δημιουργία πλατφορμών που σχετίζονται με την υγεία είναι αντικείμενο εκτενούς μελέτης από τις Google, Apple αλλά και άλλες εταιρείας, αλλά δημιουργούν ερωτηματικά σχετικά με την ιδιωτικότητα, σχετικά με το τρόπο που θα επεξεργάζονται τόσο ευαίσθητα δεδομένα, όπως είναι οι πληροφορίες για την υγεία, και πως θα παρέχουν σωστές πληροφορίες, χωρίς να εισέλθουν στα "λημέρια" της FDA.

Η Google είχε προσπαθήσει κάτι αντίστοιχο παλαιότερα με το Google Health αλλά το 2012 διέκοψε τη λειτουργία του. Η Microsoft πάντως αναμένεται να μπει στο παιχνίδι με το δικό της έξυπνο ρολόϊ, το οποίο θα μετράει διαρκώς τους καρδιακούς παλμούς, ενώ σκοπεύει να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική πλατφόρμα, αν και έχει ήδη από το 2010 το HealthVault, μια διαδικτυακή πλατφόρμα για καταχώρηση πληροφοριών σχετικά με την υγεία.

Όπως αναφέρει ο Derek Newell, CEO της ψηφιακής πλατφόρμας υγείας Jiff, το Google Health δεν γνώρισε επιτυχία γιατί οι καταναλωτές δε θέλουν οι εταιρείες να συγκεντρώνουν τα δεδομένα τους. Αυτό που θέλουν είναι πληροφόρηση, επεξήγηση, επιβράβευση και feedback.

Μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Apple και η Google βλέπουν τη συλλογή πληροφοριών ως το επόμενο στάδιο επέκτασης του οικοσυστήματός τους.

 Site: Forbes via insomnia
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger