Πάνω από 1,32 δις οι μηνιαίοι επισκέπτες του Facebook

25 Ιουλίου 2014

Σήμερα το Facebook ανακοίνωσε τα έσοδα του για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και είναι εμφανές πως ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον μια "mobile" εταιρεία. Το 62% των εσόδων της προέρχεται από διαφημίσεις στη mobile έκδοση, ενώ πριν δυο χρόνια δεν είχε καμία διαφήμιση.
Από τα 1,32 δισεκατομμύρια χρήστες που το χρησιμοποιούν κάθε μήνα, οι 399 εκατομμύρια (σχεδόν το 1/3) συνδέονται από τα κινητά τους τηλέφωνα. Αξίζει να σημειώσουμε πως οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook έχουν αυξηθεί κατά 14% από πέρυσι, ενώ οι mobile χρήστες έχουν αυξηθεί κατά 31%. Ο Mark Zuckerberg ανέφερε πως οι χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες περνούν περισσότερα από 40 λεπτά την ημέρα στο Facebook.

Το Facebook κατέγραψε έσοδα 2.91 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη 42% ανά μετοχή για το δεύτερο τρίμηνο, πολύ παραπάνω από τις προσδοκίες της Wall Street για έσοδα 2,81 δισεκατομμυρίων και κέρδη 32% ανά μετοχή. Χρόνο με το χρόνο, τα έσοδα του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% και τα κέρδη του υπερδιπλασιάστηκαν. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο μέσος όρος εσόδων από κάθε χρήστη είναι 2,24 δολάρια ενώ αν ο χρήστης είναι Αμερικανός τότε το ποσό αυτό φτάνει τα 6,44 δολάρια.

Μετά την εξαγορά του WhatsApp έναντι 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το Facebook έχει ρίξει τους ρυθμούς του αλλά εξακολουθεί να κυριαρχεί στις mobile συσκευές. Το news feed του Facebook αποτελεί ουσιαστικά το στόχο της κάθε διαφημιστικής εταιρείας και γίνεται ολοένα και πιο πολυπληθές. Όλο και περισσότερες εταιρείες βλέπουν πως οι διαφημίσεις τους δεν προβάλλονται στους χρήστες, εκτός και αν πληρώσουν. Σύμφωνα με την Melissa Parrish της ερευνητικής εταιρείας Forrester, η εξέλιξη του Facebook από μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σε μια κοινωνική πλατφόρμα marketing είναι πολύ κοντά, αλλά προς το παρόν είναι ένας πωλητής διαφημίσεων, χωρίς σοβαρές ευκαιρίες branding. Προσθέτει δε, πως μια λύση θα ήταν να προστεθούν διαφημίσεις σε βίντεο στο news feed αλλά αυτό θα ήταν καλό μόνο αν οι χρήστες ήθελαν να παρακολουθήσουν βίντεο. Η προσθήκη διαφημίσεων μέσα σε apps χρησιμοποιώντας το νέο χαρακτηριστικό Audience Network του Facebook, θα μπορούσε να είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία.

Σύμφωνα με το eMarketer, μέχρι το τέλος του έτους το Facebook θα αντιπροσωπεύει το 9,5% της ψηφιακής αγοράς διαφημίσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τον περασμένο Ιανουάριο, το Facebook είδε για πρώτη φορά πάνω από τα μισά του έσοδά να προέρχονται από τις mobile διαφημίσεις. Μόλις λίγους μήνες αργότερα, το ποσοστό αυτό έφτασε στο 59%, ενώ αυτόν το μήνα έφτασε στο 62%.

Όταν το Facebook εισήλθε στο χρηματιστήριο πριν περίπου δυο χρόνια, δεν είχε κανένα έσοδο από την mobile δραστηριότητα του. Τώρα, το mobile feed του Facebook έχει γεμίσει με διαφημίσεις για εγκατάσταση εφαρμογών, βίντεο που ξεκινούν μόνα τους την αναπαραγωγή και πληρωμένες καταχωρήσεις. Περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι κάθε μήνα επισκέπτονται το Facebook από μια φορητή συσκευή και το νούμερο αυτό παρουσιάζει αυξητικές τάσεις.

 Site: TheVerge via insomnia
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger