H Irene Astral μιλάει για το εκπληκτικό Elizabeth cosplay της!

07 Ιουλίου 2014

Κάποιοι cosplayers ανταμείβονται με χειροκροτήματα του κοινού και επευφημίες στα διάφορα events και επιδείξεις. Υπάρχουν κάποιοι που μαζεύουν εκατοντάδες και χιλιάδες Likes ή Subscribers στις σελίδες τους. Υπάρχουν και τόσο επιτυχημένοι cosplayers που
αναγνωρίζονται από τους δημιουργούς του αυθεντικού χαρακτήρα! Μια τέτοια cosplayer είναι η «δική μας» Irene Astral που έβαλε ακόμα μια ελληνική πινέζα του cosplay στον παγκόσμιο χάρτη. Η απεικόνιση της Elizabeth του Bioshock ήταν τόσο εντυπωσιακή που η Irrational Games, μέσα από την σελίδα του Bioshock στο Facebook, έκανε μνεία για την εκπληκτική φωτογράφιση. H πανέμορφη Σαλονικιά απάντησε σε μερικές πολύ ιδιαίτερες ερωτήσεις μας…
GamesLife.gr: Πώς και επέλεξες την συγκεκριμένη ηρωίδα; Ένιωσες κάποια ταύτιση ή απλά σου άρεσε εμφανισιακά η Elizabeth;
Irene: Θα ξεκινήσω λέγοντας πως, η σειρά παιχνιδιών Bioshock, προσέλκυσε γρήγορα το ενδιαφέρον μου, τόσο λόγω θεματολογίας και αισθητικής. Η Elizabeth συγκεκριμένα ως χαρακτήρας, είναι πολύ ιδιαίτερη και γι’ αυτό και την επέλεξα. Παρότι φαινομενικά ακολουθεί το πρότυπο ηρωίδας «Damsel In Distress» (μια δεσποσύνη σε κίνδυνο), αποδεικνύεται πως τελικά απέχει αρκετά από αυτό. Είναι απ’ τους λίγους NPC followers που λαμβάνουν ουσιαστικό ρόλο στη διεξαγωγή της εκάστοτε «μάχης». Ο παίκτης δεν αναμένεται να την «προστατεύσει», αντιθέτως, η παρουσία της είναι υποστηρικτική προς αυτόν (κάτι που αναφέρεται ήδη πολύ νωρίς στο παιχνίδι). Ο ρόλος της στην υπόθεση του παιχνιδιού είναι καθοριστικός. Ουσιαστικά όλο το παιχνίδι βασίζεται στην ύπαρξη της, καθώς αποτελεί η ίδια χωροχρονικό παράδοξο. Θα τολμούσα επομένως να πω, πως διέκρινα μια ταύτιση με τον χαρακτήρα, ο οποίος ενώ χαρακτηρίζεται από θηλυκότητα (παρουσιάζεται καλλιεργημένη και ευπαρουσίαστη), στις περιπτώσεις όπου χρειάζεται δεν διστάζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της και να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραβλέψω το στιλιστικό κομμάτι που αφορά την ενδυμασία της και συγκεκριμένα τη 2η σε χρονική σειρά ενδυμασία που εμφανίζεται στο παιχνίδι, την οποία κι έχω κατασκευάσει. Πολύ γενικά το design βασίζεται στις τάσεις της μόδας που επικρατούσαν στις αρχές του 20ου αιώνα. Προφανώς δεν είναι ένα ιστορικά ακριβές κοστούμι, καθώς το σύμπαν του παιχνιδιού ανήκει στη σφαίρα του φανταστικού.
10448694_10152315252052961_3374385385484086263_o
Ένας ακόμη λόγος που επέλεξα να ενσαρκώσω το συγκεκριμένο χαρακτήρα, ήταν το ότι το μεγαλύτερο μέρος της στολής της το είχα ήδη κατασκευάσει. Πέρα απ’ το cosplay, ασχολούμαι με το modeling, το design και τις κατασκευές. Έτσι, το δυσκολότερο κομμάτι της στολής, ο κορσές, ήταν ήδη κατασκευασμένος από εμένα για προηγούμενη φωτογράφιση. Για την ακρίβεια, επρόκειτο για ένα navy pin-up outfit, το οποίο προσάρμοσα κατάλληλα για το cosplay της Elizabeth, μιας που γενικά είναι υπέρμαχος τηςανακύκλωσης των resources. Το σχετικό οδηγό τον έχω αναρτήσει στη σελίδα μου, για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα.
GamesLife.gr: Έχεις κάποιες ιδέες ή σκέψεις για το επόμενο cosplay; Ποια θα ήθελες να απεικονίσεις στη συνέχεια;
Irene: Όσον αφορά τα μελλοντικά μου cosplays, έχω αρκετές ιδέες, τις οποίες ελπίζω να βρω το χρόνο και τη διάθεση να τις υλοποιήσω. Κάποιες από αυτές περιλαμβάνουν :
Lara Croft (Tomb Raider 2013): Ο εικονικός χαρακτήρας της Lara Croft, στις απαρχές της. Παρουσιάζεται ως μία νεαρή αρχαιολόγος στην αναζήτησή της για έναν χαμένο πολιτισμό. Το outfit της είναι βασισμένο, στο πρακτικό στερεοτυπικό outfit κάθε επιστήμονα που ξεκινά για άσκηση υπαίθρου. 
Elisabeth Noir (Bioshock Infinite DLC: Burial At Sea): Ένα cosplay που θα αποτελέσει το sequel του πρώτου μου cosplay ως Elizabeth. Το outfit παρουσιάζει στοιχεία pin-up και film noir, genres που έτσι κι αλλιώς με ενδιαφέρουν στιλιστικά και φωτογραφικά. 
Poison Ivy (DC Comics, Batman & Robin): Αποτελεί εικονικό χαρακτήρα όσον αφορά τη δύναμη που πηγάζει απ’ τη γυναικεία φύση και την τέχνη της αποπλάνησης. Ακόμη, βρίσκω ενδιαφέροντα τα κίνητρά της, τη «μεταμόρφωσή της» και την εξέλιξή της ως villain.
Elsa (Frozen): Είναι ένα cosplay που εάν πραγματοποιηθεί, τοποθετείται χρονικά στα Χριστούγεννα του 2014. Αν και το κοστούμι δεν είναι τόσο ιδιαίτερο, καθώς ακολουθεί και αυτό το πρότυπο της κλασσικής πριγκίπισσας της Disney, η προσωπικότητα του χαρακτήρας προσέλκυσε το ενδιαφέρον μου. Είναι ακόμη ένας χαρακτήρας με τον οποίο αισθάνομαι κάποια ταύτιση.
GamesLife.gr: Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για ένα επιτυχημένο cosplay;
Irene: Δεν θα έλεγα πως ένα επιτυχημένο cosplay βασίζεται μόνο σε ένα στοιχείο, αλλά περισσότερο σε έναν συνδυασμό διαφορετικών στοιχείων. Όπως είναι γνωστό το cosplay περιλαμβάνει τις έννοιες του costume και του play, οι οποίες θεωρώ πως θα πρέπει να λαμβάνουν την ίδια βαρύτητα, και είναι ισάξιας σημασίας για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα.
10448474_10152315252117961_3424756779806119673_o
Κατ’ αρχάς, είναι σημαντική η κατασκευή ενός κοστουμιού όσο το δυνατόν πιο πιστό σε αυτό του χαρακτήρα. Σημαντικά κριτήρια για την επιλογή του κατάλληλου κοστουμιού είναι η ικανότητα του cosplayer όσον αφορά τις κατασκευές, τα διαθέσιμα υλικά, και το budget. 
Το κομμάτι που σχετίζεται με το play, περιλαμβάνει και δραματικά στοιχεία. Είναι σημαντικό κανείς να επιλέγει έναν χαρακτήρα με τον οποίο παρουσιάζει κάποια ταύτιση ή με κάποιον τρόπο τον εμπνέει. Ένα κομμάτι που θα ήθελα ακόμη να τονίσω είναι αυτό της εξωτερικής ομοιότητας. Προσωπικά υποστηρίζω την άποψη πως ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί με το cosplay. Όμως εκεί που θέλω να σταθώ, είναι πως για κάθε σωματότυπο, υπάρχει και ο κατάλληλος χαρακτήρας. Έχω δει πετυχημένα cosplays σε όλους τους σωματότυπους. Είναι προφανές πως πολλοί χαρακτήρες παρουσιάζουν υπερφυσικά χαρακτηριστικά που δεν έχουν εφαρμογή στην ανθρώπινη φύση, αφού επρόκειτο για σκίτσα ή 3D renders. Αλλά και πάλι κάποια βασικά guidelines υφίστανται.  Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο, κυρίως όταν μιλάμε για conventions και διαγωνισμούς, είναι ησκηνική παρουσία. Εάν κανείς έχει κάποιες ειδικές ικανότητες πχ. στο τραγούδι ή τις πολεμικές τέχνες, μπορεί να τις αξιοποιήσει κατάλληλα επιλέγοντας τον κατάλληλο χαρακτήρα.  Για το τέλος θα αφήσω το σημαντικότερο. Ανεξαρτήτως του cosplay που καθένας θα επιλέξει, θα πρέπει να είναι άνετος πάνω στη σκηνή και να αγαπά αυτό που κάνει, καθώς και το ίδιο το cosplay αποτελεί μια μορφή performance.
GamesLife.gr: H επίσημη Facebook σελίδα του Bioshock ανέβασε τις φωτογραφίες πριν από λίγες εβδομάδες. Σίγουρα ήταν μια μεγάλη επιβράβευση όταν ο δημιουργός σε αναγνωρίζει δημόσια. Πώς ένιωσες όταν είδες τα χιλιάδες Likes να μαζεύονται;
Irene: Η αλήθεια είναι πως ένιωσα πολύ όμορφα που η δουλειά μου άρεσε στους διαχειριστές της επίσημης σελίδας του Bioshock, και τη μοιράστηκαν με το κοινό τους. Αυτό από μόνο του, καθώς και τα θετικά τους σχόλια, ήταν μια αξιόλογη αμοιβή για τις προσπάθειές μου. Προσωπικά, δεν πιστεύω πως υπάρχει μεγαλύτερη αμοιβή για έναν cosplayer πέρα από αυτήν του επίσημου φορέα που δημιούργησε τον χαρακτήρα που υποδύθηκε. Τώρα όσον αφορά τα likes, απ’ τη στιγμή που η δουλειά σου έχει την ευκαιρία να εμφανιστεί σε μια high profile σελίδα, έρχονται ως λογικό επακόλουθο. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός του ότι ζούμε σε μια χώρα, όπου αυτό που κάνω δεν έχει μεγάλη απήχηση. Έτσι, ο στόχος μου είναι κυρίως η παγκόσμια cosplay σκηνή, όπου φυσικά ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος, αν και προσωπικά δεν το αντιλαμβάνομαι με τη στενή αρνητική έννοια του όρου, αλλά ως μια ευκαιρία να βελτιωθώ απ’ τους πιο πεπειραμένους κι επομένως καλύτερους του είδους.
GamesLife.gr: Συμφωνούμε και στηρίζουμε νέους cosplayers. Τι θα συμβούλευες κάποιον που κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στο cosplay;
Irene: Πάνω κάτω ότι ανέφερα και προηγουμένως. Να επιλέξει κάποιο cosplay χαρακτήρα που αγαπά, να είναι ενήμερος των ικανοτήτων του, ώστε να μην απογοητευτεί στη συνέχεια (υπάρχουν πολλά υπέροχα cosplay που δεν απαιτούν τρελές κατασκευαστικές ικανότητες) και κυρίως, να είναι προετοιμασμένος για τις δυσκολίες που θα συναντήσει και να τις αντιμετωπίσει με υπομονή και επιμονή. Δεν θα πρέπει να εγκαταλείπει την προσπάθεια ακόμη και όταν απογοητευτεί.
10440987_10152315252092961_8748718063371774779_n (1)
Ξεκινώντας, θα πρέπει να γνωρίζει πως επρόκειτο να χάσει πολύ χρόνο και υλικά έως ότου αποκτήσει την εμπειρία που χρειάζεται, καθώς ένας cosplayer απαιτείται να είναι γλύπτης, σχεδιαστής, ζωγράφος, και ενίοτε ηθοποιός. Στη δική μου περίπτωση τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά, καθώς δημιουργούσα ήδη ρούχα και αξεσουάρ από μικρή ηλικία ως hobby, πολύ πριν ξεκινήσω την ενασχόλησή μου με το cosplay. Έτσι, είχα ήδη κάποια skills που χρειαζόταν ώστε να δημιουργήσω ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Βέβαια, συνεχώς πειραματίζομαι με νέα υλικά και μεθόδους, οπότε είναι λογικό πως δεν πετυχαίνω πάντα αμέσως το επιθυμητό αποτέλεσμα.
GamesLife.gr: Πόσο δύσκολη και ενοχλητική μπορεί να είναι η κριτική του κόσμου, ακόμα και όταν το αποτέλεσμα φτάνει τόσο υψηλά επίπεδα όσο η δική σας φωτογράφιση; Κοινώς, πόσο σιδερένια υπομονή και θέληση πρέπει να έχεις για να κάνεις cosplay;
Irene: Όσον αφορά την κριτική, είναι κάτι επιθυμητό και πρέπει να υφίσταται. Τη λαμβάνω σαν μια ένδειξη απ’ το περιβάλλον μου για το εάν αυτό που κάνω αρέσει ή όχι και γιατί. Είναι πολλές φορές που κι εγώ η ίδια ασκώ κριτική στον εαυτό μου. Έχει τύχει μάλιστα μέσα από κάποιο σχόλιο σε μια φωτογραφία στη σελίδα μου, να αντιληφθώ κάποιο λάθος στο cosplay μου το οποίο μέσα στη βιασύνη μου είχε διαφύγει. Στην περίπτωση αυτή αισθάνθηκα πραγματικά εκτίμηση για το άτομο που έκανε τον κόπο να μου το αναφέρει και να μου δώσει την ευκαιρία να βελτιωθώ.
Βέβαια, τα παραπάνω αφορούν τις περιπτώσεις εποικοδομητικής κριτικής, αυτής που γίνεται με όμορφο και σεβαστό τρόπο και στόχο έχει την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών. Φυσικά και υπάρχει και η άλλη πλευρά, σχόλια τύπου “hate speech” που στόχος τους δεν είναι να σε κάνουν καλύτερο, αλλά να αποτρέψουν τις προσπάθειες σου. Σχόλια τέτοιου είδους όπως έρχονται, έτσι και συναντούν το ignore bucket μου. Για τα άτομα που καταφεύγουν σε τέτοιου είδους συμπεριφορές, θα ήλπιζα να αξιοποιήσουν το χρόνο τους πιο δημιουργικά, παρά να προσπαθούν να υποβιβάσουν κάποιο άτομο που δε γνωρίζουν προσωπικά. Τώρα για το θέμα της υπομονής, ήδη έχω αναφερθεί εκτενέστερα πιο πάνω. Σε ότι και να ξεκινήσει κανείς, αποτελεί σημαντικό όπλο. Εάν γνωρίζεις ο ίδιος τι αξίζεις και που μπορείς να φτάσεις, τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου και συγκυριών.
Ειρήνη, σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη.Περιμένουμε με ανυπομονησία το επόμενο φανταστικό σου cosplay! Για περισσότερα cosplays, tutorials και progress επισκεφτείτε τη σελίδα της. Προτείνουμε να ρίξετε και μια ματιά στη σελίδα του ταλαντούχου φωτογράφου Σπύρου Κ., που φημίζεται για την καλλιτεχνική του διορατικότητα. 
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger