Πάντα ο προϋπολογισμός του marketing για την Samsung κινούνταν σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο το τελευταίο τρίμηνο ήταν πολύ μεγαλύτερος από όσο θα ήθελε η εταιρεία, η οποία όχι μόνο το παραδέχτηκε αλλά ως δικαιολογία αναφέρει πως αναγκάστηκαν να
ξοδέψουν επιπλέον υψηλά χρηματικά ποσά για την προώθηση κυρίως παλαιότερων ή low-end συσκευών τους που δεν μπόρεσαν να «φύγουν» από τις αποθήκες τους λόγω χαμηλής ζήτησης. Αυτή η επιχειρηματική βουτιά, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι κάθε φορά η Samsung έχει την πρόθεση να δαπανά υπέρογκα ποσά για την προβολή της, οδηγούν σε μείωση κερδών της εταιρίας και μάλιστα το πιθανότερο είναι οι νοτιοκορεάτες να ανακοινώσουν 24% λιγότερα κέρδη για αυτό το τρίμηνο σε σχέση με τα περσινά κέρδη της την ίδια χρονική περίοδο, ενώ οι πωλήσεις αναμένεται να παρουσιαστούν μειωμένες κατά 8% με 11%.
Αυτό που τονίζει η Samsung και επισημαίνει διαρκώς είναι ότι βασική αιτία για την μείωση των κερδών της είναι ο σκληρός ανταγωνισμός που γνωρίζει η εταιρεία στην περιοχή της Ευρώπης, ειδικά όσον αφορά την κατηγορία low-end και mid-range συσκευών. Άλλο ένα αίτιο για την εταιρία είναι το ότι οι Κινέζοι αγοραστές αποφεύγουν την αγορά κινητών τηλεφώνων με δυνατότητες 3G, διότι προτιμούν να περιμένουν για την απόκτηση smartphones με πρόσβαση σε δίκτυα 4G. Ο κατασκευαστής επίσης αναφέρει ότι οι πωλήσεις των tablets με οθόνη 7 ιντσών και 8 ιντσών που διαθέτει στην γκάμα της και που ήδη υποφέρουν από αργό κύκλο αναβάθμισης, δέχονται ισχυρό χτύπημα από τα phablets με οθόνη 5 ιντσών και 6 ιντσών που δείχνουν να αρέσουν περισσότερο στους καταναλωτές.
Τέλος, η Samsung αποδίδει την αρνητική ατμόσφαιρα όχι τόσο στον κορεσμό της αγοράς, αλλά στο won, που ολοένα κερδίζει αξία σε σχέση με το δολάριο, κάτι που δεν είναι καλό νέο για μία Κορεάτικη εταιρεία που εξάγει προϊόντα. Πάντως η εταιρεία περιμένει καλύτερες μέρες.
[via] - [via]
ξοδέψουν επιπλέον υψηλά χρηματικά ποσά για την προώθηση κυρίως παλαιότερων ή low-end συσκευών τους που δεν μπόρεσαν να «φύγουν» από τις αποθήκες τους λόγω χαμηλής ζήτησης. Αυτή η επιχειρηματική βουτιά, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι κάθε φορά η Samsung έχει την πρόθεση να δαπανά υπέρογκα ποσά για την προβολή της, οδηγούν σε μείωση κερδών της εταιρίας και μάλιστα το πιθανότερο είναι οι νοτιοκορεάτες να ανακοινώσουν 24% λιγότερα κέρδη για αυτό το τρίμηνο σε σχέση με τα περσινά κέρδη της την ίδια χρονική περίοδο, ενώ οι πωλήσεις αναμένεται να παρουσιαστούν μειωμένες κατά 8% με 11%.
Αυτό που τονίζει η Samsung και επισημαίνει διαρκώς είναι ότι βασική αιτία για την μείωση των κερδών της είναι ο σκληρός ανταγωνισμός που γνωρίζει η εταιρεία στην περιοχή της Ευρώπης, ειδικά όσον αφορά την κατηγορία low-end και mid-range συσκευών. Άλλο ένα αίτιο για την εταιρία είναι το ότι οι Κινέζοι αγοραστές αποφεύγουν την αγορά κινητών τηλεφώνων με δυνατότητες 3G, διότι προτιμούν να περιμένουν για την απόκτηση smartphones με πρόσβαση σε δίκτυα 4G. Ο κατασκευαστής επίσης αναφέρει ότι οι πωλήσεις των tablets με οθόνη 7 ιντσών και 8 ιντσών που διαθέτει στην γκάμα της και που ήδη υποφέρουν από αργό κύκλο αναβάθμισης, δέχονται ισχυρό χτύπημα από τα phablets με οθόνη 5 ιντσών και 6 ιντσών που δείχνουν να αρέσουν περισσότερο στους καταναλωτές.
Τέλος, η Samsung αποδίδει την αρνητική ατμόσφαιρα όχι τόσο στον κορεσμό της αγοράς, αλλά στο won, που ολοένα κερδίζει αξία σε σχέση με το δολάριο, κάτι που δεν είναι καλό νέο για μία Κορεάτικη εταιρεία που εξάγει προϊόντα. Πάντως η εταιρεία περιμένει καλύτερες μέρες.
[via] - [via]
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)