Πώς πρέπει να είναι τα Smartwatches και περί Android Wear

21 Αυγούστου 2014

Οι εξελίξεις στον χώρο των "έξυπνων ρολογιών" είναι συνεχείς, παρ' όλα αυτά απέφευγα να γράψω σχετικό άρθρο.
Ομολογώ ότι δεν είχα πειστεί για την χρησιμότητά τους, για το αν προσφέρουν δηλαδή κάτι ουσιαστικό στον κάτοχό τους.
Πολλά από τα smartwatches που κυκλοφορούν σήμερα δεν πληρούν καν κάποιες "βασικές" προϋποθέσεις που θεωρώ απαραίτητες: Να είναι αδιάβροχα, ανθεκτικά, με καλή αυτονομία. Είναι βάρος να πρέπει να ανησυχείς για το ρολόι σου κάθε φορά που πλησιάζεις νερό, όπως είναι και βάρος να έχεις να φορτίζεις μία ακόμα συσκευή κάθε μέρα.
Συν τοις άλλοις θα ήθελα να έχει και ασύρματη φόρτιση ώστε απλά να χρειάζεται να το "ακουμπάω" κάπου.
Προφανώς, θέλω να μου προσφέρει κάποια χρηστικότητα, δίνοντάς μου πληροφορίες αλλά επιτρέποντάς μου να κάνω και πλήθος ενεργειών τις οποίες για να κάνω παλιότερα θα έπρεπε να βγάζω από την τσέπη μου το κινητό μου. Η τιμή επίσης πρέπει να είναι ανάλογη του "πόσο διευκολύνει την ζωή μου."
Τέλος απαραίτητο θεωρώ το να .. είναι όμορφο. Ένα ρολόι δεν είναι απλά εργαλείο που προσφέρει χρηστικότητα. Να μην δούμε τίποτα τέτοιο παρακαλώ:

Το Android Wear (και το πλήθος τον εφαρμογών που αναβαθμίστηκαν για να το υποστηρίζουν) μου έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο ότι τα Smartwatches μπορούν να προσφέρουν χρηστικότητα. Σε όλα τα υπόλοιπα, εναποθέτω τις ελπίδες μου στο Moto 360, το οποίο (μέχρι τώρα τουλάχιστον) φαίνεται να καλύπτει όλες μου τις απαιτήσεις. Αναμένουμε.
Smartwatches Moto 360
[via]
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger