Ο επικεφαλής της πλατφόρμας Atlas, Erik Johnson, σε ανάρτησή του σε blog, αναφέρεται σε "ανθρωποκεντρικό" marketing, χωρίς να βασίζεται στα cookies, αλλά αντ' αυτού γνωρίζει τι κάνετε σε σταθερό υπολογιστή, smartphone και tablet.
Αυτά τα δεδομένα και πληροφορίες, σε συνδυασμό με τις γνώσεις του Facebook, για την ηλικία σας, το φύλο και τις προτιμήσεις σας, θα χρησιμοποιηθεί για να πουληθούν συγκεκριμένα προϊόντα, με την εταιρεία που βρίσκεται πίσως από τις διαφημιστικές καμπάνιες των Intel και Pepsi, να είναι η πρώτη που υπέγραψε συνεργασία.
Site: Engadget via insomnia
Αυτά τα δεδομένα και πληροφορίες, σε συνδυασμό με τις γνώσεις του Facebook, για την ηλικία σας, το φύλο και τις προτιμήσεις σας, θα χρησιμοποιηθεί για να πουληθούν συγκεκριμένα προϊόντα, με την εταιρεία που βρίσκεται πίσως από τις διαφημιστικές καμπάνιες των Intel και Pepsi, να είναι η πρώτη που υπέγραψε συνεργασία.
Site: Engadget via insomnia
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)