Pro Evolution Soccer 2014 Review

21 Σεπτεμβρίου 2013

Η Konami έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια “με την πλάτη στον τοίχο”, τόσο από τις αποκλειστικές συμφωνίες της EA Sports που της απαγορεύουν να αποκτήσει δικαίωματα περισσότερων πρωταθλημάτων, όσο και από δικά της λάθη τα οποία έχει επαναλάβει κατά καιρούς. Το Pro Evolution Soccer 2013 παρουσίασε
το Βραζιλιάνικο πρωτάθλημα και το νέο ProActive ID με σκοπό να απεικονίσει τις κινήσεις πραγματικών ποδοσφαιριστών στον αγωνιστικό χώρο. Επί της ουσίας όμως, ο πυρήνας του gameplay όχι μόνο δεν άλλαξε άλλα πρόσθεσε ξανά προβλήματα του παρελθόντος, όπως το A.I. των τερματοφυλάκων.

Έρχεται λοιπόν η στιγμή του Pro Evolution Soccer 2014, στο οποίο ο lead developer Masuda Kei “παίζει τα ρέστα του” καθότι αναλαμβάνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να επαναφέρει το ιαπωνικό ποδοσφαιράκι στις δόξες του παρελθόντος. Αυτή τη φορά έχει ως όπλο του την Fox Engine, την πολυδιαφημισμένη μηχανή γραφικών που θα χρησιμοποιήσει ο Hideo Kojima στο Metal Gear Solid 5 και που στο Pro αξιοποιείται ώστε να παράγει καλύτερα animations και πιο ρεαλιστικές συγκρούσεις μεταξύ παικτών. Μένει λοιπόν να δούμε κατά πόσο η Konami αξιοποίησε την συγκεκριμένη engine και φυσικά τι έχει να μας προσφέρει από πλευράς modes, πρωταθλημάτων, online και κυρίως gameplay.

ΠΑΟ και ΑΕΚ στην απ’ έξω!

Δεν έφταναν οι πίκρες που έχουν κεράσει ο Παναθηναϊκός και ΑΕΚ τους οπαδούς τους, τώρα με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι η Konami αφαίρεσε τις δύο αυτές ομάδες απ’ το PES 2014! Ίσως οι φίλοι αεκτζήδες να περιμένατε κάτι τέτοιο, πάντως εγώ σαν Παναθηναϊκός πραγματικά απογοητεύτηκα. Με το ελληνικό πρωτάθλημα να απουσιάζει και τη χώρα μας να έχει στηρίξει το PES όλα αυτά τα χρόνια, είχαμε την εντύπωση ότι μετά την ελληνική περιγραφή θα ακολουθούσε κάποια στιγμή και το ελληνικό πρωτάθλημα. Διότι πόσα χρήματα να ζητήσει πια η ΕΠΟ από την Konami; Δεν θα έκαναν απόσβεση χρημάτων οι ιάπωνες;

Όπως και να ‘χει, αντί για ελληνικό πρωτάθλημα, οι ομάδες μειώθηκαν από τέσσερις σε δύο, πράγμα που σημαίνει ότι θα συναντήσετε μόνο τον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όσοι δεν είστε Ολυμπιακοί και θέλετε μια ελληνική ομάδα, να επιλέξετε αναγκαστικά τον ΠΑΟΚ ή να καταφύγετε στη λύση μιας ξένης ομάδας ή πολύ απλά να περιμένετε το WeHellas.gr να βγάλει το πρώτο patch, το οποίο πραγματικά φέτος φαντάζει μονόδρομος για όλους! Όσον αφορά στα πρωταθλήματα, έχουμε Αγγλία, Γαλλία, Ολλανδία, Ισπανία, Βραζιλία κι από εκεί και πέρα την Αργεντινή και την Χιλή, δείγμα του ότι η Konami επεκτείνεται σε πρόσφορο προς αυτήν έδαφος στο οποίο γνωρίζει ότι ως Arcade της είναι πιο εύκολο να το πράξει αντί για το Fifa, λόγω του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Από Γερμανία συναντάμε Μπάγιερν Μονάχου, Λεβερκούζεν και Σάλκε, ενώ όσον αφορά στις διοργανώσεις, θα συναντήσετε τα πλήρη δικαιώματα των Champions League, Europa League, Super Cup, Copa Libertadores, Copa Sudamericana, μέχρι και του Ασιατικού Champions League.





Το loading που έγινε συνήθεια

Το user interface του PES 2014 είναι εξαιρετικό από κάθε άποψη. Τα μενού έχουν πολύ απλοϊκό σχεδιασμό, συνδυάζοντας μαύρο, λευκό και μπλε χρώμα. Διαθέτουν γραμματοσειρές μεγάλου μεγέθους ώστε να μην χάνεστε ανάμεσά τους, ενώ το κεντρικό μενού συνοδεύεται από τον Joe Hart στον background, κάτι καθόλου τυχαίο αφού η Manchester City συμπεριλαμβανόταν στο demo. Προς έκπληξή μας, επιτέλους έχουμε 11 γλώσσες στην έκδοση που παίζουμε, συμπεριλαμβανομένων ελληνικών και αγγλικών, καθότι η Konami έπραξε το αυτονόητο, δημιούργησε μία κοινή έκδοση αντί για μεμονωμένες εκδόσεις που κυκλοφορούσαν σε μόλις δύο γλώσσες, με σκοπό την δήθεν αποτροπή της πειρατείας που τελικά δεν πέτυχε ποτέ.

Βέβαια όλα αυτά έχουν και το ανάλογο τίμημα στο loading, το οποίο –σημειώστε- είναι το μεγαλύτερο που έχετε ζήσει ποτέ στη σειρά! Περίπου ένα λεπτό απαιτείται ώσπου να μπείτε σε single-player αγώνα και πάνω από δύο λεπτά σε online. Ακόμα και ανάμεσα στα μενού ή στα saves, το loading μπορεί να διαρκέσει 10-20 δευτερόλεπτα, συνεπώς ώσπου να δείτε το γρασίδι αντιλαμβάνεστε ότι θα τεστάρετε αρκετά την υπομονή σας. Περιττό να αναφέρουμε ότι το Data update του PES 2014 είναι υποχρεωτικό για να παίξετε online και θα σας πάρει αρκετές ώρες να το κατεβάσετε καθώς τις πρώτες ημέρες επικρατεί ένας πανικός στους servers.

Πιο ρεαλιστικές κινήσεις

Αν συγκρίνουμε το PES 2013 με το PES 2014 τότε όσοι έχετε παίξει το demo θα έχετε διαπιστώσει μια σημαντική διαφορά. Ότι λόγω της Fox Engine οι παίκτες κινούνται πιο ρεαλιστικά και η υποδοχή της μπάλας, η κίνησή τους και τα τζαρτζαρίσματα στο χώρο έχουν βελτιωθεί, πάντα σε σχέση με πέρυσι. Η Konami επικέντρωσε τις κινήσεις των παικτών με γνώμονα τα physics της μπάλας. Στο κουβάλημα της μπάλας το πέτυχε, αλλά όχι στις μεταβιβάσεις, οι οποίες έχουν την ίδια (αργή κατά την άποψή μου) ταχύτητα. Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε στο 4/4 την βοήθεια της συρτής πάσας και πάλι θα τύχουν κάποιες σπάνιες περιπτώσεις όπου δεν θα βρείτε συμπαίκτη.

Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δώσετε στις προωθημένες πάσες, στις οποίες θα πρέπει να απενεργοποιήσετε την βοήθεια προωθημένης πάσας που δυστυχώς είναι προκαθορισμένη. Αυτό που κάνει είναι να δημιουργεί έναν στόχο όπου θα πρέπει με το analog stick να στοχεύσετε κατευθείαν τον συμπαίκτη σας κάτι που 4 στις 5 δεν θα το πετύχετε. Μετά τα manual passing και shooting που απαιτούσαν υψηλή ακρίβεια, οι developers ζητούν τώρα αντανακλαστικά ακριβείας μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αναρωτιέμαι αν θα υπάρξουν παίκτες που θα χρησιμοποιήσουν όντως τέτοιου είδους βοήθειες.
Τα σουτ και οι κεφαλιές έχουν έναν πιο arcade χαρακτήρα και δεν θα δυσκολευτείτε ιδιαίτερα να σκοράρετε, αρκεί να υπολογίσετε σωστά τη δύναμη. Οι τερματοφύλακες έχουν τέτοιο A.I. ώστε να αντιδρούν άμεσα στα αντανακλαστικά τους, αλλά στις εξόδους τους καθώς και στο μπλοκάρισμα θα διαπιστώσετε ότι δυστυχώς η μπάλα τους φεύγει πολλές φορές από τα χέρια. Το γεγονός αυτό το είχα παρατηρήσει και όταν επισκέφθηκα το καλοκαίρι τα γραφεία της Konami Europe, όταν και σας μεταφέραμε αποκλειστικά το preview του PES 2014. Βέβαια η Konami υπόσχεται να διορθώσει το A.I. των τερματοφυλάκων μέσω patch, κάτι που όμως θα αναμένουμε να δούμε στην πράξη.

Ας αναφερθούμε τώρα στο θέμα των στημένων φάσεων. Τα στημένα εκτελούνται πολύ πιο εύκολα φέτος αφού πριν την εκτέλεση εμφανίζονται διακεκομένες κουκίδες που δείχνουν την τροχιά που θα ακολουθήσει η μπάλα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να την καθοδηγήσετε μέσα στο τέρμα ή σε κεφάλι συμπαίκτη σας, πατώντας φυσικά την κατάλληλη δύναμη. Η λειτουργία αυτή δίνει έναν πιο arcade χαρακτήρα στα φάουλ, τα κόρνερ και τα ελεύθερα, ενώ αναιρεί το πλεονέκτημα που είχαν όσοι προπονούνταν με τις ώρες στις στημένες φάσεις και κατάφερναν να δημιουργήσουν γκολ από το πουθενά.

Μαζί με την Fox Engine έχουμε και το Motion Animation Stability System (M.A.S.S.), το οποίο βελτιώνει το collision detection και επιτρέπει πιο ρεαλιστικά τζαρτζαρίσματα, χωρίς να συναντάμε τόσο συχνά το φαινόμενο του clipping, όπου ο ένας παίκτης περνούσε μέσα από τον άλλο. Οι επαφές των ποδοσφαιριστών κατά την διεκδίκηση της μπάλας ή στα τάκλιν είναι πιο φυσικές, ωστόσο οι διαιτητικές αποφάσεις αμαυρώνουν αυτή την εικόνα, καθώς αν ένας αμυνόμενος πάρει μαζί μπάλα και πόδια, απ’ τη στιγμή που θα πάρει και την μπάλα, ο διαιτητής δεν θα δώσει φάουλ αλλά θα αφήσει το παιχνίδι να συνεχιστεί. Μπορεί να “κατεδαφίσετε” τον αντίπαλο επιθετικό και ο ρέφερι να μην σφυρίξει καν! Απ’ την άλλη, αν πάρετε μόνο πόδια σε επικίνδυνα μαρκαρίσματα, τότε θα βγει κανονικά κίτρινη ή κόκκινη κάρτα, ανάλογα με τους κανονισμούς.
Στον αμυντικό τομέα έχουμε επίσης έναν arcade προσανατολισμό οπότε ξεχάστε τα προβλήματα πίεσης σε…κενό χώρο που είχατε πέρυσι. Αυτή τη φορά με R1 και Χ ο παίκτης σας τρέχει και πιέζει με μεγαλύτερη ακρίβεια, δηλαδή με στόχο να κλέψει τη μπάλα, ενώ μπορείτε να φέρετε μέχρι και τρεις συνολικά παίκτες να πιέσουν. H τεχνητή νοημοσύνη των συμπαιχτών σας είναι σαφώς βελτιώμενη, καθώς μαρκάρουν παράλληλα και τον χώρο με στόχο να εκμεταλλευτούν μια ενδεχόμενη λάθος πάσα που θα προκύψει από το ασφυκτικό pressing. Το έκτο επίπεδο δυσκολίας είναι απροσπέλαστο, απλά ανά διαστήματα η A.I. πραγματοποιεί κάποια μικρά απρόβλεπτα αμυντικά λάθη, πάντα σε λογικά πλαίσια.

Όλα τα παραπάνω μπορεί να σας φαίνονται γολγοθάς, ωστόσο θα τα δείτε πολύ απλά στην πράξη, μέσω ενός πλήρως ανανεωμένου συστήματος προπόνησης. Το σύστημα αυτό σας ξεκινάει από τα πολύ βασικά όπως είναι οι πάσες και τα σουτ, προχωράει σε κινήσεις, ώσπου σας μαθαίνει ντρίπλες, 1-2, μπλοκάρισμα αντίπαλου σουτ, μέχρι και προηγμένες τακτικές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ντρίπλες φέτος αντικατοπτρίζουν πλήρως την κίνηση του παίκτη με αυτή του controller σας. Μπορείτε να συνδυάσετε τα δύο analog sticks όπως επιθυμείτε ή το L2 με το δεξί analog stick και η κίνηση του αναλογικού μοχλού θα αναπαριστά ορθά την αντίστοιχη κίνηση του παίκτη σας.

“Πάρε την πτέρυγα μόνος σου παιχταρά μου”


Η οθόνη των τακτικών στο PES 2014 παραμένει ίδια, με την προσθήκη του Strategy integrator, δηλαδή προκαθορισμένες τακτικές που περιλαμβάνουν τρεις παίκτες. Σε αυτές, από τη μέση του γηπέδου και πάνω υπάρχει διαχωρισμός σε οκτώ τετράγωνα. Στα τρία από αυτά εφαρμόζετε ότι ειδικές τακτικές θέλετε. Υπάρχουν λοιπόν συνδυασμοί τριών παικτών όπως σέντρα, διαγώνια κίνηση, κίνηση παίκτη απ’ την αντίθετη πλευρά και σέντρα κ.ο.κ. Οι κινήσεις είναι έτοιμες και απλά επιλέγετε την επιθυμητή, άρα και σε ποια τετράγωνα θα δράσετε.
Για να εφαρμόσετε τις τακτικές σας, επιλέγετε καταρχάς ανάμεσα σε αυτόματη ή χειροκίνητη εφαρμογή των παραπάνω κινήσεων. Στην πρώτη περίπτωση μόλις μπείτε σε μία από τις τρεις αυτές περιοχές με την μπάλα θα δείτε αυτόματα τους άλλους δύο συμπαίκτες σας να κάνουν κίνηση. Στη δεύτερη περίπτωση μόλις μπείτε στην περιοχή βγαίνει ένδειξη ώστε να πατήσετε το L2 δύο φορές και να ενεργοποιήσετε την τακτική που έχετε επιλέξει. Το σύστημα δουλεύει σωστά στις περισσότερες περιπτώσεις και είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε τους συμπαίκτες μας να κινούνται στο χώρο.

Πέρα από αυτό το σύστημα, οι κινήσεις των συμπαικτών σας χωρίς την μπάλα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ, περισσότερο από κάθε προγενέστερη έκδοση. Οφείλω να ομολογήσω ότι η beta που δοκίμασα τον Ιούλιο δεν έχει καμία σχέση στην κινητικότητα σε σχέση με την τελική έκδοση. Με τις νέες αυτές αλλαγές η Konami βελτίωσε σημαντικά το gameplay εκεί που πονούσε, παρότι η λογική της είναι ότι ο αγώνας πρέπει να παίζεται πιο αργά σε σύγκριση με το Fifa, κάτι που για κάποιους είναι καλό και για κάποιους άλλους άσχημο, ανάλογα με το πώς το προσεγγίζει κανείς.

“Νομίζω πως αν συνέχιζε να παίζει θα ήταν…πιο αργός κι απ’ την επανάληψη”. (Θαναηλάκης (R))

Ώρα για καριέρα 

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα modes του νέου Pro. Περιττό να αναφέρω ότι υπάρχουν όλες οι πιθανές επιλογές δημιουργίας διοργάνωσης, συμπεριλαμβανομένου και του Konami Cup. Προχωρώντας παραπέρα, θα εστιάσω στο Master League εκεί όπου αφαιρούνται τα ενδιάμεσα cutscenes που μας έσπαγαν τα νεύρα με το loading και τους περιττούς διαλόγους (αν τα είχαμε φέτος, με τέτοιο loading, θα μας έσπαγαν τα νεύρα x2).

Είναι άκρως θετικό το ότι οι πωλήσεις παικτών γίνονται πιο εύκολα από πέρυσι, καθώς θα δεχτείτε περισσότερες προσφορές τις οποίες μπορείτε ακόμα και να διαπραγματευτείτε. Αντίθετα, οι αγορές παικτών είναι δύσκολες για τις μικρές ομάδες, αφού δεν θα καταφέρετε εύκολα να υπογράψετε παίκτες ακόμα και ίδιας δυναμικότητας με το σύλλογό σας, πόσο μάλλον λίγο καλύτερης. Στον ΠΑΟΚ για παράδειγμα έφαγα ένα σωρό άκυρα από όσους παίκτες είχαν rating από 80 και πάνω. Στις επιλογές πρωταθλήματος μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μόνο σε συγκεκριμένα πρωταθλήματα χωρών, ενώ τέλος θα σας γίνονται προτάσεις ακόμα κι από εθνικές ομάδες, ώστε όταν γίνετε επιτυχημένος να αρχίσετε να καλείτε παίκτες στη χώρα της επιλογής σας (συνήθως σας γίνονται προτάσεις απ’ τη χώρα που επιλέξατε ως εθνικότητα).
Το Become a Legend όπου αναλαμβάνετε μόνο έναν παίκτη και κάνετε καριέρα, δεν έχει βελτιωθεί όσο θα έπρεπε. Αρχικά δεν σας αφήνει να επιλέξετε ομάδα αλλά σας βάζει σε μία τυχαία. Ακολούθως η μόνη σας δυνατότητα είναι απλά να καθορίσετε το πόση ένταση θα δίνετε στους τομείς προπόνησής σας. Από εκεί κι έπειτα, δυστυχώς ώσπου να παίξετε σε αγώνα –έστω και ως αλλαγή- θα περάσουν πολλές αγωνιστικές και επίσης πολύ loading, κάτι που θα σας ταλαιπωρήσει σημαντικά. Είναι προτιμότερο να επιλέξετε έναν ήδη γνωστό ποδοσφαιριστή, ώστε να καταφέρετε τουλάχιστον να ακουμπήσετε μπάλα απ’ την αρχή!

Multiplayer


Αν θέλετε να δοκιμάσετε την τύχη σας online, τότε το PES 2014 προσφέρει ranked match (με στόχο την άνοδό σας στην παγκόσμια κατάταξη), φιλικό σε ένα από τα διαθέσιμα lobbies και το Master League Online. Το τελευταίο σας επιτρέπει για αρχή να επιλέξετε μία από τις τρεις λίγκες. Η πρώτη, Association League, έχει παίκτες που δίνουν βάση στην καλή φυσική κατάσταση γι’ αυτό και οι αντίστοιχοι ποδοσφαιριστές είναι φθηνότερη. Στο Lega Catenaccio δίνεται βάση στους φθηνούς αμυντικούς και τέλος στο Continental League θα βρείτε καλούς τεχνίτες. Το τέταρτο league ονομάζεται Galactico και απαιτεί 20.000 πόντους για να μπείτε σε αυτό, oπότε αντιλαμβάνεστε ότι θα χρειαστείτε αρκετό καιρό μέχρι να τα καταφέρετε.


Μελλοντικά η Konami έχει υποσχεθεί ότι θα εισάγει έλεγχο τερματοφύλακα, του οποίου επίδειξη μπορείτε να δείτε στο μενού Training. Το χαρακτηριστικό αυτό δεν το έχει πολυδιαφημίσει, αλλά στόχος της είναι να προσθέσει αγώνες 11vs11 στο online multiplayer. Αυτό που προβληματίζει ωστόσο είναι το lag, καθώς ακόμα και στο 1vs1, αν έστω ένας από δύο παίκτες δεν έχει 8Mbps σύνδεση, η καθυστέρηση είναι τέτοια ώστε το παιχνίδι γίνεται πραγματικά unplayable. Γενικά έχουμε την αίσθηση ότι η Konami έκανε ένα βήμα πίσω σε σχέση με την περυσινή της πολύ καλή προσπάθεια που εξάλειψε το lag. Εκτός κι αν οι servers είναι υπερφορτωμένοι τα πρώτα 24ωρα λόγω των downloads του update και αυτό επηρεάζει αντίστοιχα την online εμπειρία.


Με την Fox engine πρωταγωνιστή


Ας δούμε πιο αναλυτικά την νέα μηχανή γραφικών για να πάρουμε μια καλύτερη γεύση του τι εστί Fox Engine. Ξεκινώντας από τα γήπεδα, φέτος θα παρατηρήσετε πολύ μεγαλύτερη κινητικότητα στις εξέδρες, φυσικά με χαμηλωμένο το anti-aliasing, ώστε να εξοικονομούνται resources για να μην πέφτουν τα frames. Στα animations, οι κινήσεις των παικτών είναι πιο ρεαλιστικές από πέρυσι, ενώ όσον αφορά στον σχεδιασμό τους, παρατηρούμε τις διαφορές στα παπούτσια, στο ποιοι επώνυμοι έχουν την φανέλα κάτω κτλ. Από σχεδιαστικής πλευράς, θα πρέπει αν σημειώσουμε ότι ορισμένα πρόσωπα σε ποδοσφαιριστές παγκόσμιας κλάσης δεν τους απεικονίζουν όπως θα έπρεπε, κάτι που γίνεται εύκολα αντιληπτό κυρίως από τους φανατικούς ποδοσφαιρόφιλους. Φυσικά όσο προχωράτε σε λιγότερο γνωστές ομάδες το πρόβλημα γίνεται ακόμη πιο έντονο.

Στην περιγραφή αγώνα, ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος κι ο Γιώργος Θαναηλάκης πρόσθεσαν νέες φράσεις στο ενεργητικό τους. Κάποιες από αυτές όμως ακούγονται πιο δυνατά σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες. Δεν νομίζω να ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για τους sound engineers να προσέξουν το volume. Οι ατάκες τους πάντως είναι εύστοχες, με εξαίρεση ορισμένες που έχουν τοποθετηθεί απ’ τους developers σε λάθος σημείο, όπως για παράδειγμα το ότι ένας παίκτης είναι σε πολύ πλεονεκτική θέση, ενώ στην ουσία απέχει 25 μέτρα από την αντίπαλη περιοχή. Όσον αφορά τον ηχητικό τομέα, η Konami απέκτησε για άλλη μια φορά ελάχιστα κομμάτια, ορισμένα εκ των οποίων έχουν τόσο χαλαρό latin tempo που θα σας αφήσουν αδιάφορους. Καλό θα είναι να προετοιμάσετε την δική σας playlist για τις δύσκολες ώρες.

Στο ίδιο γήπεδο

Το Pro Evolution Soccer 2014 καταφέρνει να αλλάξει επιτυχώς την φιλοσοφία του όσον αφορά στο κυρίως gameplay. Ο χειρισμός είναι λίγο πιο ευέλικτος, οι παρότι πολλές φορές οι παίκτες καθυστερούν χαρακτηριστικά στις κινήσεις τους. Οι κινήσεις παικτών –με ή χωρίς εντολές από τις τακτικές- θα σας διευκολύνουν, ενώ με τα νέα animations της Fox Engine μπορούμε επιτέλους να διακρίνουμε μια στοιχειώδη ποιότητα στις κινήσεις. Φυσικά όλα αυτά θα συνδυάζονταν ιδανικά αν η Konami πρόσεχε περισσότερο τόσο τα επιμέρους modes της, τα οποία άφησε στάσιμα, όσο και στα δικαιώματα ομάδων, όπου αντί να προσθέτει πρωταθλήματα και ομάδες, δυστυχώς φτάνει στο σημείο να αφαιρεί, ειδικά από μια χώρα που την έχει τιμήσει και με το παραπάνω. Μην ξεχάσετε να επισκεθφείτε το παρόν review τις επόμενες εβδομάδες, για τυχόν updates λόγω των patches που θα προσθέσουν αλλαγές στο online mode. Θετικά:
- Το Strategy Integrator - Βελτιωμένα animations - Arcade σουτ και εκτελέσεις στημένων - Απολαυστικές ντρίπλες - Πιο απολαυστικό Master League


Αρνητικά:
- Πολύ loading - Ελάχιστα πρωταθλήματα και απουσία Παναθηναϊκού και ΑΕΚ - Προχειροφτιαγμένο online mode και Become a Legend


Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 7
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 8.2

Ακόμα πιο κοντά στην Arcade λογική.



Μάνος Γρυπάρης @GameWorld
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template | Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TechinPro | Ενημέρωση για ό, τι υπάρχει στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger